herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 18/16 w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2016 r.

ZARZĄDZENIE NR 18/16
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 21 stycznia 2016 r.

 

w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2016 r.

 

            Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 z późn. zm.), oraz § 6 Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy–miasto Grudziądz (Grudziądza) w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO) stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr XV/150/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 14 grudnia 2015r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2015 r. poz. 4643) zarządzam, co następuje:

§ 1. Zarządzam przeprowadzenie z mieszkańcami miasta Grudziądza konsultacji społecznych, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO), w okresie od 01 marca 2016 r. do 30 kwietnia 2016 r.

§ 2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dwóch etapach:

1) etap I – składanie propozycji zadań do GBO w jednej z dopuszczalnych form:

a) w formie pisemnej, z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego zadania stanowiącego załącznik do załącznika nr 1 do Uchwały Nr XV/150/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 14 grudnia 2015 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego,
w okresie od 01 marca 2016 r. do 13 marca 2016 r., w jednym z wyznaczonych punktów przyjmowania wniosków,

b) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem systemu dostępnego pod adresem haszgru.pl, w okresie od 01 marca 2016 r. do 13 marca 2016 r. do godziny 24:00;

2) etap II – głosowanie nad zadaniami w jednej z dopuszczalnych form:

a) w formie pisemnej, z wykorzystaniem karty do głosowania dostępnej w okresie od 18 kwietnia 2016 r. do 30 kwietnia 2016 r. w jednym z wyznaczonych punktów do głosowania,

b) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem portalu dostępnego pod adresem haszgru.pl, w okresie od 18 kwietnia 2016 r. do 30 kwietnia 2016 r. do godziny 24:00.

§ 3.1. Powołuję Komisję ds. oceny formalno – prawnej i merytorycznej wniosków, zwaną dalej Komisją, w składzie:

1) Przemysław Ślusarski – Wiceprezydent Grudziądza, Przewodniczący Komisji;

2) Jolanta Herba – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, członek Komisji;

3) Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, członek Komisji;

4) Małgorzata Sadowska-Rodziewicz – Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji, członek Komisji;

5) Lilianna Kowalska – Naczelnik Wydziału Finansowego, członek Komisji;

6) Andrzej Cherek – Naczelnik Wydziału Edukacji, członek Komisji;

7) Maja Banasik – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, członek Komisji;

8) Wojciech Witkowski – Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, członek Komisji;

9) Stefan Baca – Naczelnik Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, członek Komisji;

10) Marek Iwiński – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów, członek Komisji;

11) Romualda Rudnik – Kierownik Biura Zamówień Publicznych, członek Komisji;

12) Wiesław Urbański – Kierownik Biura Informatyki, członek Komisji;

13) Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków, członek Komisji;

14) Teresa Kleczewska – Naczelnik Wydziału Transportu, członek Komisji;

15) Renata Rybczyńska – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich, członek Komisji;

16) Alicja Kozłowska – Naczelnik Wydziału Komunikacji, członek Komisji;

17) Beata Przybylska – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych, członek Komisji;

18) Rafał Cywiński – Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, członek Komisji;

19) Beata Szych – Kierownik Biura Nadzoru Właścicielskiego, członek Komisji;

20) Jan Przeczewski – Komendant Straży Miejskiej, członek Komisji.

2. W przypadku braku możliwości uczestniczenia w pracach Komisji nieobecnego członka Komisji zastępuje wskazany przez niego pracownik podległej mu komórki organizacyjnej.

3. Prace Komisji określa Regulamin Komisji ds. oceny formalno – prawnej i merytorycznej wniosków stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 4.1. Wszystkie poprawnie złożone propozycje zadań do GBO 2016 tworzą Bazę Wniosków, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, lokalizację zadania.

2. Baza Wniosków podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.

§ 5.1. Komisja, po sprawdzeniu kompletności i poprawności formularzy, o których mowa
w § 4 ust. 1, oraz po otrzymaniu pozytywnej opinii z właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych, tworzy Bazę Wniosków Poprawnych, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, lokalizację zadania.

2. Baza Wniosków Poprawnych podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.

3. W okresie od 01 marca 2016 r. do 17 kwietnia 2016 r., w przypadku wystąpienia konieczności uzupełnienia wniosku przez Wnioskodawcę, Komisja niezwłocznie informuje go o tym fakcie i wyznacza termin 3 dni na uzupełnienie braków.

§ 6. Wnioski, które nie przeszły pozytywnie weryfikacji tworzą Bazę Wniosków Odrzuconych i zostają opublikowane na stronie #gru pod adresem haszgru.pl wraz z uzasadnieniem odrzucenia wniosku, w terminie do 17 kwietnia 2016 r.

§ 7. Ustala się punkty konsultacyjne przyjmowania wniosków do GBO 2015, punkty do głosowania na zadania w ramach GBO 2016 oraz terminy ich funkcjonowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 9. Ustala się szczegółowy harmonogram działań:

1) podjęcie uchwały                                          14 grudzień 2015 r.;

2) akcja informacyjno – promocyjna                 01 luty 2016 r.-  30 kwiecień 2016 r.;

3) składanie wniosków                                      01 – 13 marzec 2016 r.;

4) weryfikacja wniosków                                  01 marzec – 17 kwiecień 2016 r.;

5) głosowanie nad wnioskami                           18 – 30 kwiecień 2016 r.;

6) zmiany w uchwale budżetowej i WPF          22 czerwiec 2016 r.;

7) realizacja zadań                                             23 czerwiec – 31 grudzień 2016 r.

§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Gaca 22-01-2016 10:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-01-2016
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 18-02-2016 14:22