ZARZĄDZENIE NR 18/16
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 21 stycznia 2016 r.
w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2016 r.
Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 z późn. zm.), oraz § 6 Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy–miasto Grudziądz (Grudziądza) w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO) stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr XV/150/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 14 grudnia 2015r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2015 r. poz. 4643) zarządzam, co następuje:
§ 1. Zarządzam przeprowadzenie z mieszkańcami miasta Grudziądza konsultacji społecznych, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO), w okresie od 01 marca 2016 r. do 30 kwietnia 2016 r.
§ 2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dwóch etapach:
1) etap I – składanie propozycji zadań do GBO w jednej z dopuszczalnych form:
a) w formie pisemnej, z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego zadania stanowiącego załącznik do załącznika nr 1 do Uchwały Nr XV/150/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 14 grudnia 2015 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego,
w okresie od 01 marca 2016 r. do 13 marca 2016 r., w jednym z wyznaczonych punktów przyjmowania wniosków,
b) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem systemu dostępnego pod adresem haszgru.pl, w okresie od 01 marca 2016 r. do 13 marca 2016 r. do godziny 24:00;
2) etap II – głosowanie nad zadaniami w jednej z dopuszczalnych form:
a) w formie pisemnej, z wykorzystaniem karty do głosowania dostępnej w okresie od 18 kwietnia 2016 r. do 30 kwietnia 2016 r. w jednym z wyznaczonych punktów do głosowania,
b) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem portalu dostępnego pod adresem haszgru.pl, w okresie od 18 kwietnia 2016 r. do 30 kwietnia 2016 r. do godziny 24:00.
§ 3.1. Powołuję Komisję ds. oceny formalno – prawnej i merytorycznej wniosków, zwaną dalej Komisją, w składzie:
1) Przemysław Ślusarski – Wiceprezydent Grudziądza, Przewodniczący Komisji;
2) Jolanta Herba – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, członek Komisji;
3) Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, członek Komisji;
4) Małgorzata Sadowska-Rodziewicz – Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji, członek Komisji;
5) Lilianna Kowalska – Naczelnik Wydziału Finansowego, członek Komisji;
6) Andrzej Cherek – Naczelnik Wydziału Edukacji, członek Komisji;
7) Maja Banasik – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, członek Komisji;
8) Wojciech Witkowski – Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, członek Komisji;
9) Stefan Baca – Naczelnik Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, członek Komisji;
10) Marek Iwiński – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów, członek Komisji;
11) Romualda Rudnik – Kierownik Biura Zamówień Publicznych, członek Komisji;
12) Wiesław Urbański – Kierownik Biura Informatyki, członek Komisji;
13) Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków, członek Komisji;
14) Teresa Kleczewska – Naczelnik Wydziału Transportu, członek Komisji;
15) Renata Rybczyńska – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich, członek Komisji;
16) Alicja Kozłowska – Naczelnik Wydziału Komunikacji, członek Komisji;
17) Beata Przybylska – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych, członek Komisji;
18) Rafał Cywiński – Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, członek Komisji;
19) Beata Szych – Kierownik Biura Nadzoru Właścicielskiego, członek Komisji;
20) Jan Przeczewski – Komendant Straży Miejskiej, członek Komisji.
2. W przypadku braku możliwości uczestniczenia w pracach Komisji nieobecnego członka Komisji zastępuje wskazany przez niego pracownik podległej mu komórki organizacyjnej.
3. Prace Komisji określa Regulamin Komisji ds. oceny formalno – prawnej i merytorycznej wniosków stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.1. Wszystkie poprawnie złożone propozycje zadań do GBO 2016 tworzą Bazę Wniosków, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, lokalizację zadania.
2. Baza Wniosków podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.
§ 5.1. Komisja, po sprawdzeniu kompletności i poprawności formularzy, o których mowa
w § 4 ust. 1, oraz po otrzymaniu pozytywnej opinii z właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych, tworzy Bazę Wniosków Poprawnych, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, lokalizację zadania.
2. Baza Wniosków Poprawnych podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.
3. W okresie od 01 marca 2016 r. do 17 kwietnia 2016 r., w przypadku wystąpienia konieczności uzupełnienia wniosku przez Wnioskodawcę, Komisja niezwłocznie informuje go o tym fakcie i wyznacza termin 3 dni na uzupełnienie braków.
§ 6. Wnioski, które nie przeszły pozytywnie weryfikacji tworzą Bazę Wniosków Odrzuconych i zostają opublikowane na stronie #gru pod adresem haszgru.pl wraz z uzasadnieniem odrzucenia wniosku, w terminie do 17 kwietnia 2016 r.
§ 7. Ustala się punkty konsultacyjne przyjmowania wniosków do GBO 2015, punkty do głosowania na zadania w ramach GBO 2016 oraz terminy ich funkcjonowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 9. Ustala się szczegółowy harmonogram działań:
1) podjęcie uchwały 14 grudzień 2015 r.;
2) akcja informacyjno – promocyjna 01 luty 2016 r.- 30 kwiecień 2016 r.;
3) składanie wniosków 01 – 13 marzec 2016 r.;
4) weryfikacja wniosków 01 marzec – 17 kwiecień 2016 r.;
5) głosowanie nad wnioskami 18 – 30 kwiecień 2016 r.;
6) zmiany w uchwale budżetowej i WPF 22 czerwiec 2016 r.;
7) realizacja zadań 23 czerwiec – 31 grudzień 2016 r.
§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Gaca | 22-01-2016 10:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 21-01-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 18-02-2016 14:22 |