herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

Zarządzenie Nr 269/08 zmieniające Zarządzenie Prezydenta Grudziądza w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych.

Zarządzenie Nr 269/08

Prezydenta Grudziądza

z dnia 25 lipca 2008r.

 

 

 

zmieniające  Zarządzenie Prezydenta Grudziądza w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych.

 

 

            Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 992 z późn. zm.)

 

Zarządzam:

 

§ 1

 

W § 1 Zarządzenia Nr 1791/2004 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 czerwca 2004r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych pkt 4 otrzymuje brzmienie: „Panią Annę Reetz – Podinspektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie”.

 

§ 2

 

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

Z up. Prezydenta

Mariola Sokołowska

Wiceprezydent

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Pawska 30-07-2008 08:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-07-2008
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 07-08-2008 08:17