ZARZĄDZENIE NR 255/16
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 5 lipca 2016 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw
z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (Dz. U z 2016 r., poz. 446) oraz § 45 i 46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu stanowiącego Załącznik do Zarządzenia Nr 571/12 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu z późn. zm. zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią ALINĘ WOJTAKOWSKĄ – kierownika Referatu Zieleni Miejskiej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych oraz podejmowania czynności i podpisywania pism w zakresie spraw dotyczących właściwości Referatu Zieleni Miejskiej w czasie nieobecności naczelnika Wydziału.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 267/2012 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 lipca 2012 r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 5 lipca 2016 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 07-07-2016 10:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 05-07-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 28-07-2016 15:02 |