herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 216/16 zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

ZARZĄDZENIE NR 216/16

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 2 czerwca 2016 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

 

                          Na podstawie art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2016 r. poz. 487) zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych stanowiącym Załącznik do Zarządzenia Nr 165/13 Prezydenta Grudziądza z dnia 16 maja 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w § 4  dodaje się ust. 7 w brzmieniu:

„7. Komisja może wyznaczyć spośród swoich członków Wiceprzewodniczącego Komisji.”

 

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Spraw Społecznych.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ligia Bartos 02-08-2016 14:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 02-06-2016
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 09-08-2016 09:33