ZARZĄDZENIE NR 522/16
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 30 grudnia 2016 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu
Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 ust. 1, § 16 ust. 2, § 42 ust. 3, § 48 i § 49 Instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy stanowiącej załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 502/14 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 grudnia 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 3 dodaje się pkt 4 w brzmieniu:
„4) kierowanych do Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.”
2) po § 6 dodaje się § 6a w brzmieniu
„§ 6a 1. Przesyłki kierowane do Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przekazywane są bez otwierania do Sekretarza Komisji.
2. Sekretarz Komisji rejestruje przesyłki, o których mowa w ust. 1 w systemie EOD.”
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2017 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 19-01-2017 10:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-12-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 19-01-2017 10:13 |