herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 36/17 zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Grudziądzu

ZARZĄDZENIE NR 36/17

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 27 stycznia 2017 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Grudziądzu

 

 

     Na podstawie art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) art. 7 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. W zarządzeniu nr 263/14 Prezydenta Grudziądza z dnia 11 lipca 2014 r. § 6 otrzymuje brzmienie:

„§ 6. 1. Legitymacja służbowa zachowuje swą ważność do końca roku kalendarzowego, w którym została wydana. Ważność legitymacji służbowej przedłuża się na kolejny rok kalendarzowy przez użycie pieczęci urzędowej o średnicy 20 mm z wizerunkiem orła ustalonym dla godła Rzeczypospolitej Polskiej oraz w otoku Urząd Miejski w Grudziądzu.

2. W przypadku gdy w legitymacji skończą się miejsca przeznaczone na przedłużenie ważności pracownik składa legitymację pracownikowi ds. kadr celem wydania nowej.”

 

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 13-03-2017 08:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 27-01-2017
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 13-03-2017 08:36