herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 526/17 w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej

ZARZĄDZENIE NR  526/17

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 19 grudnia 2017 r.

 

 

w sprawie upoważnienia  do   załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
 

 

             Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (tekst jednolity w Dz. U z 2017 r., poz. 1875 z późn. zm.)  oraz art. 268a Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity w Dz. U. z 2017 r., poz. 1257) zarządzam, co następuje:

 

    § 1. Upoważniam Panią BARBARĘ SZCZEPANIK – referenta w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do wydawania w moim imieniu decyzji administracyjnych w zakresie czasowej i stałej rejestracji pojazdów.

 

    § 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

 

    § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 03-01-2018 07:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-12-2017
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 03-01-2018 07:54