herb BIP - Urząd Miejski w Grudziądzu

www.grudziadz.pl

ZARZĄDZENIE NR 426/18 w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej

ZARZĄDZENIE NR 426/18

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 23 listopada 2018 r.

 

 

w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej

 

Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Upoważniam Pana SZYMONA GURBINAWiceprezydenta Grudziądza do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych.

 

§ 2. Niniejsze upoważnienie obejmuje sprawy pozostające we właściwości podległych komórek organizacyjnych.

 

§ 3. Upoważnienie, o którym mowa w § 1, udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia albo odwołania Wiceprezydenta ze stanowiska.

 

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 06-12-2018 13:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-11-2018
Ostatnia aktualizacja: - 06-12-2018 13:40