herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 8/19 w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania rozstrzygnięć w sprawach świadczenia dobry start

ZARZĄDZENIE NR 8/19

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 2 stycznia 2019 r.

 

 

w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania rozstrzygnięć

w sprawach świadczenia dobry start

 

 

    Na podstawie § 8 ust. 1 - 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1061) zarządzam, co następuje:

   § 1. Upoważniam do prowadzenia postępowań w sprawie świadczenia dobry start na dzieci umieszczone w pieczy zastępczej oraz osoby uczące się będące osobami usamodzielnianymi, do wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji administracyjnych oraz przekazywania informacji o przyznaniu świadczenia dobry start niżej wymienione osoby:

1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;

2) Panią Katarzynę Kminikowską – Kierownika Działu Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;

3) Panią Małgorzatę Gackowską – Zastępcę Kierownika Działu Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

   § 2. Upoważniam do prowadzenia postępowań w sprawie świadczenia dobry start na inne dzieci oraz osoby uczące się nie wymienione w § 1, do wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji administracyjnych oraz przekazywania informacji o przyznaniu świadczenia dobry start niżej wymienione osoby:

1) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;

2) Pana Dariusza Nowickiego – Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;

3) Panią Patrycję Błażyńską – Zastępcę Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;

4) Panią Sylwię Noculak - Starszego Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

   § 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

   § 4. Traci moc Zarządzenie Nr 286/18 Prezydenta Grudziądza z dnia 16 sierpnia 2018 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania rozstrzygnięć w sprawach świadczenia dobry start.

   § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ligia Bartos 23-01-2019 14:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 02-01-2019
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 22-02-2019 09:38