herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 9/19 w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych

ZARZĄDZENIE NR 9/19

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 2 stycznia 2019 r.

 

 

 

w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach
dodatków mieszkaniowych

 

 

    Na podstawie art. 7 ust. 1a ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2017 r. poz.180 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

   § 1. Upoważniam do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych następujące osoby:

1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;

2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;

3) Panią Lucynę Gargol – Kierownika Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;

4) Panią Barbarę Filip – Starszego Inspektora w Dziale Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

   § 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

   § 3. Traci moc Zarządzenie Nr 280/18 Prezydenta Grudziądza z dnia 16 sierpnia 2018 r. w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych.

   § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ligia Bartos 23-01-2019 15:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 02-01-2019
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 22-02-2019 09:39