ZARZĄDZENIE NR 9/19
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 2 stycznia 2019 r.
w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach
dodatków mieszkaniowych
Na podstawie art. 7 ust. 1a ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2017 r. poz.180 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych następujące osoby:
1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Panią Lucynę Gargol – Kierownika Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Barbarę Filip – Starszego Inspektora w Dziale Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 280/18 Prezydenta Grudziądza z dnia 16 sierpnia 2018 r. w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 23-01-2019 15:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 02-01-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 22-02-2019 09:39 |