ZARZĄDZENIE NR 331/2019
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 2 sierpnia 2019 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw
z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019 r., poz. 506) oraz art. 268a Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn.zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią Żanetę BARTKOWSKĄ – inspektora w Biurze Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych.
§ 2. Niniejsze upoważnienie obejmuje sprawy pozostające we właściwości Biura Gospodarki Odpadami w czasie nieobecności kierownika Biura.
§ 3. Upoważnienie, o którym mowa w § 1, udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia albo rozwiązania umowy o pracę.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 28-08-2019 07:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 02-08-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 28-08-2019 07:16 |