herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

Koordynator ds. dostępności

Koordynator ds. dostępności

Beata Dąbrowska

Kontakt:

Urząd Miejski w Grudziądzu

Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych

ul. Ratuszowa 1 (pokój 102)

tel. 56 45 10 374

e-mail: b.dabrowska@um.grudziadz.pl

 Do zadań Koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Grudziądzu;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. monitorowanie działalności Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  4. współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania działań na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w podmiotach;
  5. przygotowywanie sprawozdań dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie działań Urzędu.

Zarządzenie nr 453/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 8 sierpnia 2023r. w sprawie powołania Koordynatora ds. dostępności oraz Zespołu do spraw dostępności

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 01-10-2020 10:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-10-2020
Ostatnia aktualizacja: Beata Dąbrowska 17-08-2023 12:59