herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 446/10 zmieniające Zarządzenie w sprawie powołania Biura Obsługi Projektu d/s realizacji projektu "Dajmy szansę dzieciom" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

ZARZĄDZENIE NR  446/10

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 26 listopada 2010 r.

 

zmieniające Zarządzenie w sprawie powołania Biura Obsługi Projektu d/s realizacji projektu „Dajmy szansę dzieciom” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

 

§ 1. W Zarządzeniu Nr 416/09 Prezydenta Grudziądza z dnia 30 września 2009 r. w sprawie powołania Biura Obsługi Projektu ds. realizacji projektu „Dajmy szansę dzieciom” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zmienionym Zarządzeniem Nr 269/10 z dnia 02 sierpnia  2010 r.§ 1 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

”1. Powołuję zespół zadaniowy o nazwie: Biuro Obsługi Projektu „Dajmy szansę dzieciom” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  Priorytet IXRozwój wykształcenia i kompetencji  w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej w składzie:

-        Danuta Bober – koordynator projektu,

-        Aleksandra Lesiak  – asystent koordynatora,

-        Maria Bonk -  koordynator merytoryczny,

-        Janina Lewandowska  - koordynator partnerski gminy Lisewo,

-        Hanna Gorczyca – koordynator partnerski gminy Nowe,

-        Mariola Orzoł– specjalista ds. rozliczeń i dotacji,

-        Dorota Guzowska – podinspektor,

-        Joanna Marciniak – pracownik biurowy.”

 

§  2.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamilla Wiśniewska 09-12-2010 09:57
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 26-11-2010
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 14-12-2010 08:57