herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 474/10 w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu "Nauczanie i wychowanie w grudziądzkich szkołach gwarancją dobrego startu i kontynuacji drogi edukacyjnej uczniów" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

ZARZĄDZENIE NR 474/10

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia  10 grudnia 2010 roku

 

 

w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu „Nauczanie i wychowanie w grudziądzkich szkołach gwarancją dobrego startu i kontynuacji drogi edukacyjnej uczniów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

Na podstawie art.30 ust.1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art.32 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1592 z późn. zm.)  oraz w wykonaniu Zarządzenia nr 562/09 Prezydenta Grudziądza z dnia 15 grudnia 2009 roku zarządzam, co następuje:

 

§ 1.1. Powołuję Zespół ds. realizacji projektu „Nauczanie i wychowanie w grudziądzkich szkołach gwarancją dobrego startu i kontynuacji drogi edukacyjnej uczniów w ramach POKLwspółfinansowany  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX  Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w składzie:

  1. Kierownik Zespołu – Danuta Kuczera pracownik Wydziału Edukacji (w projekcie funkcja określona- koordynator);
  2. Obsługa finansowa projektu – Dorota Guzowska pracownik Wydziału Funduszy;
  3. Udzielanie zamówień publicznych – Romualda Rudnik pracownik Biura zamówień Publicznych U.M;
  4. Obsługa prawna – Michał Dulski przedstawiciel Biura Prawnego;
  5. Obsługa – Kamilla Perzewska pracownik Wydziału Edukacji;
  6. Asystenci koordynatora i obsługa księgowo-rozliczeniowa w szkołach ogólnokształcących realizujących projekt i tak:
    1. Małgorzata Tomaszewska i Ewa Płócienniczak w II Liceum Ogólnokształcącym,
    2. Aleksandra Majkowska i Christiana Tarczykowska w I Liceum Ogólnokształcącym,
    3. Janina Guniewicz i Grażyna Lewandowska w III Liceum Ogólnokształcącym,
    4. Beata Sikorska i Patrycja Chodyna w IV Liceum Ogólnokształcącym,
    5. Jadwiga Grądecka i Grażyna Zamorska w VI Liceum Ogólnokształcącym funkcjonującym w Zespole Szkół Technicznych,
    6. Adam Przybylak i Ewa Szulc w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5,
    7. Jolanta Guściora –Urban i Barbara Żuchowska w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4,
    8. Ewa Gawrział i Katarzyna Lachowska w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3,
    9. Wiesława Sznajdrowska-Bołd i Marzena Aazam w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3,
    10. Danuta Hulewicz i Monika Dana w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2,
    11. Marlena Treichel i Hanna Gall w Zespole Szkól Ogólnokształcących Nr 1,
    12. Anna Kędziora i Jolanta Hartmann w Gimnazjum nr 9,
    13. Aldona Czyściecka i Marika Sonnenfeld w Gimnazjum nr 8,
    14. Marzena Stefaniak-Holz i Krystyna Boros w Gimnazjum nr 7,
    15. Urszula Rynkowska i Hanna Matczak w Gimnazjum nr 4,
    16. Alina Kilian i Bożena Kołakowska  w Szkole Podstawowej nr 18,
    17. Małgorzata Modliborska i Tamara Frankiewicz w Szkole Podstawowej nr 16,
    18. Dariusz Mielcarski i Ewa Kozłowska w Szkole Podstawowej nr 15,
    19. Ireneusz Haber i Agnieszka Białowąs w Szkole Podstawowej nr 12
    20. Dariusz Knak i Bożena Pawlik w Szkole Podstawowej nr 9,
    21. Jolanta Tarniowa i Anna Zdrojewska w Szkole Podstawowej nr 5,
    22. Lidia Rodzaj w Szkole Podstawowej nr 4,
    23. Krystyna Stawecka i Grażyna Landowska w Szkole Podstawowej nr 3.

 

2. Zakres czynności w/w osób mogą określać umowy.

 

3. Zespół jest powołany na czas realizacji projektu. Po zakończeniu zadania następuje rozwiązanie Zespołu.

 

§ 2. 1. Zadania Zespołu określa § 5 Zarządzenia Nr 562/09 Prezydenta Grudziądza z dnia15 grudnia 2009 roku.

 2. Merytoryczną komórką organizacyjną realizującą projekt jest Wydział Edukacji Urzędu Miejskiego, który współpracuje z Wydziałem Finansowym, Wydziałem Funduszy i szkołami, w których jest realizowany projekt.

3. Organizację i realizację zajęć pozalekcyjnych określonych w projekcie powierzam jednostkom oświatowym, dla których zaplanowano zadania w projekcie.

4. Szkoły biorące udział w projekcie realizują niżej wymienione zadania wynikające z umowy o dofinansowanie wniosku projektowego, w szczególności:

  1. przestrzeganie przepisów dotyczących promocji projektu;
  2. przeprowadzanie rekrutacji uczestników do udziału w projekcie;
  3. organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w szkole i poza szkołą związanych z realizacją projektu;
  4. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej uczestników projektu;
  5. sporządzanie sprawozdań dot. realizowanych zadań, ujętych w harmonogramie działań i przekazywanie informacji do Wydziału Edukacji;
  6. przekazywanie w wyznaczonym terminie do Wydziału Edukacji informacji niezbędnych do przygotowania wniosku o płatność lub innych dokumentów wymaganych przez Urząd Marszałkowski;
  7. przeprowadzanie wśród uczestników projektu różnego rodzaju analiz, ankiet niezbędnych przy realizacji projektu;
  8. niezwłoczne informowanie Wydział Edukacji o nieprawidłowościach oraz problemach wynikających z realizacji projektu w szkole;
  9. dokonywanie płatności w ramach przydzielonych zadań z realizowanego projektu;
  10. prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej dla operacji związanych z realizowanym projektem i opracowaniem wyodrębnionej dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości dla projektu;
  11. współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego i uprawnionymi instytucjami zewnętrznymi;
  12. przekazanie zarchiwizowanych dokumentów do kierownika zespołu – pracownika Wydziału Edukacji po zakończeniu realizacji projektu w terminie określonym przez Kierownika Zespołu.

§ 3. W celu prawidłowej i rzetelnej realizacji zadania wszystkie jednostki/wydziały biorące udział w realizacji projektu powinny zapoznać się z następującymi dokumentami:

  1. Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki;
  2. wytycznymi dot. kwalifikowania wydatków;
  3. wytycznymi w zakresie informacji i promocji;
  4. umową o dofinansowanie oraz wnioskiem o dofinansowanie projektu  realizowanego w ramach POKL.

 

§ 4. 1. Jednostki i wydziały biorące udział w realizacji projektu przekażą kompletną dokumentację do Wydziału Edukacji w terminie określonym przez Naczelnika Wydziału Edukacji po zakończeniu  projektu.

2. Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziałowi Edukacji, który jest realizatorem projektu, Naczelnikom Wydziału Finansowego i Wydziału Funduszy Europejskich oraz Dyrektorom szkół biorących udział w projekcie.

 § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą od dnia rozpoczęcia realizacji projektu.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamilla Wiśniewska 27-12-2010 09:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-12-2010
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 10-02-2011 11:08