ZARZĄDZENIE Nr 89/11
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 23 marca 2011 r.
w sprawie ustalenia opłat za usługi świadczone przez Ośrodek Profilaktyki Uzależnień
i Interwencji Kryzysowej z Izbą Wytrzeźwień w Grudziądzu
na rzecz mieszkańców innych jednostek samorządu terytorialnego
na podstawie porozumień
Na podstawie uchwały Nr XXXVIII/9/02 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 20 lutego 2002 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień międzygminnych na prowadzenie przez gminę-miasto Grudziądz specjalistycznych usług z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, w szczególności związanych z przemocą w rodzinie (Monitor Grudziądzki Nr 1, poz. 9), uchwały Nr XXIII/53/08 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Grudziądzkim w sprawie zapewnienia przez gminę – miasto Grudziądz schronienia mieszkańcom Powiatu Grudziądzkiego w ramach interwencji kryzysowej (Monitor Grudziądzki Nr 6, poz. 79) oraz uchwały Nr XXXVIII/10/02 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 20 lutego 2002 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień międzygminnych na świadczenie przez gminę-miasto Grudziądz usług z zakresu działalności izby wytrzeźwień (Monitor Grudziądzki Nr 1, poz. 10) zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Ustalam opłatę, o której mowa w:
1) § 1 ust. 2 porozumienia międzygminnego stanowiącego załącznik Nr 1 do uchwały
Nr XXXVIII/9/02 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 20 lutego 2002 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień międzygminnych na prowadzenie przez gminę-miasto Grudziądz specjalistycznych usług z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, w szczególności związanych z przemocą w rodzinie;
2) § 1 ust. 2 porozumienia stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXIII/53/08 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Grudziądzkim w sprawie zapewnienia przez gminę – miasto Grudziądz schronienia mieszkańcom Powiatu Grudziądzkiego w ramach interwencji kryzysowej w wysokości 39 zł (słownie: trzydzieści dziewięć złotych) za osobodzień.
2. Ustalam opłatę, o której mowa w § 1 ust. 2 porozumień międzygminnych stanowiących Załączniki Nr 1 i Nr 2 do uchwały Nr XXXVIII/10/02 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 20 lutego 2002 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień międzygminnych na świadczenie przez gminę-miasto Grudziądz usług z zakresu działalności izby wytrzeźwień w wysokości 158 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem złotych) za jednorazowy pobyt w izbie wytrzeźwień.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Ośrodka Profilaktyki Uzależnień i Interwencji Kryzysowej z Izbą Wytrzeźwień w Grudziądzu.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 113/10 Prezydenta Grudziądza z dnia 14 kwietnia 2010 r. w sprawie ustalenia opłat za usługi świadczone przez Ośrodek Profilaktyki Uzależnień i Interwencji Kryzysowej z Izbą Wytrzeźwień w Grudziądzu na rzecz mieszkańców innych jednostek samorządu terytorialnego na podstawie porozumień.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2011 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 25-03-2011 15:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 23-03-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 27-04-2011 09:46 |