herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 25/12 w sprawie obciążenia nieruchomości stanowiącej własność gminy – miasto Grudziądz prawem służebności gruntowej

ZARZĄDZENIE NR 25/12

PREZYDENTA GRUDZIĄDZ

z dnia 20 stycznia 2012r.

 

 

w  sprawie  obciążenia  nieruchomości  stanowiącej własność  gminy – miasto Grudziądz     prawem  służebności  gruntowej

 

               Na podstawie § 1 ust. 1 i 2 pkt 4 oraz § 2 Uchwały Nr XLIII/128/05 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 7 września 2005r. w sprawie określania zasad dotyczących obciążenia nieruchomości gruntowych stanowiących własność gminy – miasto Grudziądz (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. Nr 108, poz. 1883), zarządzam, co następuje:

 

      § 1.1. Obciążyć nieruchomość gruntową stanowiącą własność gminy – miasto Grudziądz położoną w Grudziądzu przy ul. Libelta, oznaczoną jako działki nr 184/6 o pow. 0.0092ha i nr 302/9 o pow. 0.0995ha w obrębie 108, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW 18880, prawem służebności gruntowej.

 

2. Wykonanie służebności gruntowej polegać będzie na tym, że każdocześni właściciele nieruchomości położonej w Grudziądzu przy ul. Libelta, stanowiącej działkę nr 302/6 o pow. 0.0164ha, zapisanej w księdze wieczystej KW 18880, obr. 108, w celu zapewnienia dostępu do drogi publicznej, uzyskują prawo przejścia i przejazdu przez część nieruchomości opisanej w ust. 1, pasem gruntu o szerokości 3m, prowadzącym od ulicy Libelta, wzdłuż południowej granicy działek oznaczonych nr 184/4 i nr 302/1, następnie skręcającym w lewo i biegnącym wzdłuż zachodniej granicy działki oznaczonej nr 302/1 do granicy działki oznaczonej nr 302/6. 

 

      § 2. Graficzny obraz służebności drogowej  przedstawia załączona mapa.                                                                                                

 

      § 3. Wykonywanie służebności gruntowej następuje za wynagrodzeniem rocznym w wysokości 184,50 zł, (w tym należny podatek VAT), płatnym w terminie do 31 marca każdego roku.

  

       § 4. Każdocześni właściciele nieruchomości władnącej mają obowiązek uczestniczenia w kosztach związanych z utrzymaniem drogi dojazdowej w należytym stanie oraz odpowiadają za utrzymanie porządku.

 

            § 5. Wykonanie zarządzenia zleca się Naczelnikowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.

 

            § 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dorota Kozyrska 26-01-2012 08:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-01-2012
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 06-02-2012 13:21