herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 61/14 zmieniające zarządzenie w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu

ZARZĄDZENIE NR 61/14

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 27 lutego 2014 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu

 

            Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 ust. 1, § 16 ust. 2, § 42 ust. 3, § 48 i § 49 Instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy stanowiącej załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) oraz § 55 Zarządzenia Nr 571/12 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu z późn. zm., ustalam, co następuje:

 

            § 1. W Zarządzeniu Nr 268/11 Prezydenta Grudziądza z dnia 07 lipca 2011 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 15

     a) ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Blankiet zwrotnego potwierdzenia odbioru dla pism do doręczenia na terenie gminy-miasto Grudziądz na zasadach ogólnych stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia.”,

     b) po ust. 2 dodaje się ust. 2a – 2c w brzmieniu:

„2a. Blankiet zwrotnego potwierdzenia odbioru dla pism do doręczenia na terenie gminy-miasto Grudziądz na zasadach określonych w kodeksie postępowania administracyjnego stanowi załącznik nr 2a do zarządzenia.

2b. Blankiet zwrotnego potwierdzenia odbioru dla pism do doręczenia na terenie gminy-miasto Grudziądz na zasadach określonych w ordynacji podatkowej stanowi załącznik nr 2b do zarządzenia.

2c. Blankiet zwrotnego potwierdzenia odbioru dla pism do doręczenia na terenie gminy-miasto Grudziądz na zasadach określonych w kodeksie postępowania w sprawach o wykroczenia i w kodeksie postępowania karnego stanowi załącznik nr 2c do zarządzenia.”,

     c) po ust. 3 dodaje się ust. 4 i 5 w brzmieniu:

„4. Pracownik przygotowujący przesyłkę zobowiązany jest do dołączenia prawidłowego blankietu potwierdzenia odbioru.

5. Na blankietach zwrotnych potwierdzeń odbioru pozycja <<rodzaj pisma>> ma charakter fakultatywny. Pozycje <<numer pisma>> oraz <<numer przesyłki>> mają jedynie charakter obligatoryjny przy przygotowywaniu powyższych potwierdzeń za pomocą oprogramowania EOD.”;

2) załącznik nr 2 otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia;

3) po załączniku nr 2 dodaje się załączniki nr 2a – c w brzmieniu określonym w załącznikach nr 2 – 4 do niniejszego zarządzenia;

4) załącznik nr 5 do zarządzenia otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 5 do niniejszego zarządzenia.

 

           § 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

 

           § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2014 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 04-03-2014 08:23
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 27-02-2014
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 04-03-2014 08:28