ZARZĄDZENIE NR 129/19
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 22 marca 2019 r.
w sprawie powołania Zespołu ds. projektu pn. Budowa i przebudowa infrastruktury transportu publicznego wraz z zakupem taboru autobusowego w Grudziądzu
Na podstawie art. 31 ust. 1 w zw. z art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Zespół ds. projektu pn. Budowa i przebudowa infrastruktury transportu publicznego (w zakresie ul. Sienkiewicza i ul. Kruszelnickiego) wraz z zakupem taboru autobusowego w Grudziądzu, zwany dalej Zespołem, w następującym składzie:
1) Krzysztof Dąbrowski – Koordynator Zespołu, osoba nadzorująca;
2) Jacek Bederski – Zarząd Dróg Miejskich;
3) Anna Dekarczyk-Czajka – Architekt Miejski, ds. przygotowania dokumentacji oraz nadzoru;
4) Jacek Wrzos – Wydziału Funduszy Europejskich, ds. projektu unijnego oraz dofinansowania;
5) Maja Banasik – Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ds. ustalania z p. Anną Dekarczyk-Czajką spraw dot. zieleni;
6) Andrzej Cherek – Sekretarz Miasta.
§ 2. Do zadań członków Zespołu będzie należało:
1) przygotowanie założeń technicznych i rozwiązań budowlanych w zakresie realizacji projektu;
2) przygotowanie dokumentów w celu udzielenia zamówienia publicznego oraz rozpoczęcia realizacji projektu;
3) koordynacja i monitorowanie przebiegu wdrażania projektu;
4) opracowanie raportu końcowego wraz rekomendacjami.
§ 3. O zakończeniu prac i rozwiązaniu Zespołu będzie decydował Koordynator Zespołu.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 05-04-2019 08:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 22-03-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 19-04-2019 11:56 |