ZARZĄDZENIE NR 96/19
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 7 marca 2019 r.
w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania rozstrzygnięć
w sprawach świadczenia dobry start
Na podstawie § 8 ust. 1 - 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1061) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam do prowadzenia postępowań w sprawie świadczenia dobry start na dzieci umieszczone w pieczy zastępczej oraz osoby uczące się będące osobami usamodzielnianymi, do wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji administracyjnych oraz przekazywania informacji o przyznaniu świadczenia dobry start niżej wymienione osoby:
1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Ilonę Krzysztyniak – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Panią Katarzynę Kminikowską – Kierownika Działu Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 2. Upoważniam do prowadzenia postępowań w sprawie świadczenia dobry start na inne dzieci oraz osoby uczące się nie wymienione w § 1, do wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji administracyjnych oraz przekazywania informacji o przyznaniu świadczenia dobry start niżej wymienione osoby:
1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Pana Dariusza Nowickiego – Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Patrycję Błażyńską – Zastępcę Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
5) Panią Sylwię Noculak - Starszego Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
6) Panią Ewelinę Czerwińską - Podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
7) Panią Monikę Witkowską - Podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 4. Traci moc Zarządzenie Nr 8/19 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 stycznia 2019 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania rozstrzygnięć w sprawach świadczenia dobry start.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 30-04-2019 08:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 07-03-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 08-05-2019 09:30 |