herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 352/19 w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Grudziądzu

ZARZĄDZENIE NR 352/19

PREZYDENTA MIASTA GRUDZIĄDZA

z dnia 13 sierpnia 2019 r.

w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Grudziądzu

 

Na podstawie art.31 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 506) w związku z art. 10 ust 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późniejszymi zmianami) oraz § 8 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. 2017 r. poz. 784),

zarządzam, co następuje:

§1

Powołuję Komisję Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Grudziądzu zwaną dalej Komisją.

 

§2

W skład stały Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wchodzą:

 

  1. Przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego,
  2. Przedstawiciel Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji
    w Grudziądzu,
  3. Przedstawiciel Straży Miejskiej w Grudziądzu,
  4. Przedstawiciel Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu,
  5. Przedstawiciel Wydziału Komunikacji Miejskiej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu,
  6. Przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej,
  7. Trzech przedstawicieli Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu.

 

W skład zmienny (zwoływany według potrzeb) Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wchodzą:

 

  1. Dwóch przedstawicieli przewoźników świadczących usługi transportu publicznego na rzecz gminy – miasto Grudziądz,
  2. Pełnomocnik Prezydenta Grudziądza do spraw osób niepełnosprawnych,
  3. Gospodarz Starówki,
  4. Pełnomocnik Prezydenta Grudziądza – Oficer Rowerowy,
  5. Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,
  6. Przedstawiciel PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

 

§3

Członków Komisji wyznaczają kierownicy w/w instytucji.

 

§4

Pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji powierza się Pełnomocnikowi Prezydenta Grudziądza ds. Zarządzania Ruchem.

 

§5

Komisja jest ciałem doradczym Prezydenta miasta Grudziądza w zakresie zarządzania ruchem.

 

§6

Posiedzenia Komisji odbywają się w każdy drugi czwartek miesiąca o godzinie 13:00
w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, z pominięciem miesiąca lipca i sierpnia.

 

§7

Do zadań Komisji należy w szczególności:

  1. szczegółowe rozpatrywanie wniesionych opinii lub wątpliwości związanych
    z projektem organizacji ruchu,
  2. opiniowanie projektów docelowej organizacji ruchu,
  3. opiniowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu,
  4. opiniowanie projektów sygnalizacji świetlnych,
  5. wprowadzanie zmian w czasowej lub stałej organizacji ruchu, w tym ustalanie terminów ich wprowadzenia,
  6. analiza stanu bezpieczeństwa na drogach oraz proponowanie rozwiązań mających na
    celu usprawnienie ruchu i zwiększenie jego bezpieczeństwa.

 

§8

Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu.

 

§9

Traci moc Zarządzenie Prezydenta Grudziądza nr 122/16 z dnia 25 marca 2016 r. w sprawie Powołania Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Grudziądzu.

 

§ 10

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 11-10-2019 12:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-08-2019
Ostatnia aktualizacja: - 11-10-2019 12:10