ZARZĄDZENIE NR 307/20
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 25 sierpnia 2020 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu
Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 ust. 1, § 16 ust. 2, § 42 ust. 3, § 48 i § 49 Instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy stanowiącej załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 502/14 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 grudnia 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu:
1) w § 7 ust 1 i 2 otrzymują brzmienie:
„1. Odpowiednia informacja w odręcznej dekretacji przesyłki wpływającej oznacza:
1) wskazanie osoby, do której kierowana jest przesyłka:
a) słowo Wiceprezydent i jego nazwisko,
b) lub słowo Sekretarz albo Skarbnik,
c) lub symbol literowy komórki organizacyjnej, jeżeli dekretacja jest adresowana do kierownika komórki organizacyjnej z prawem dalszej dekretacji,
d) lub symbol literowy referatu w komórce organizacyjnej, jeżeli dekretacja jest adresowana do kierownika referatu w komórce organizacyjnej z prawem dalszej dekretacji,
e) lub imię i nazwisko pracownika Urzędu Miejskiego (w tym Dyrektora lub Kierownika), jeżeli dany pracownik ma zająć się osobiście załatwieniem danej przesyłki.
2. Dekretacja powinna być zgodna ze schematem organizacyjnym komórek organizacyjnych Urzędu i nie powinna pomijać poszczególnych szczebli jego struktury (np. Dyrektor Wydziału ORA nie może zadekretować przesyłki bezpośrednio na pracownika Referatu ORA-II w sytuacji, gdy w dniu dekretowania w pracy jest obecny Kierownik tego Referatu).”;
2) w § 20 w ust. 1 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) Rejestr interpelacji i zapytań radnych – prowadzony przez Biuro Rady Miejskiej Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego;”.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2020 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 28-08-2020 11:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 25-08-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 12-10-2020 10:09 |