Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Grudziądzu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

ZARZĄDZENIE NR 1/24 w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości stanowiących własność gminy – miasto Grudziądz przeznaczonych do zbycia

ZARZĄDZENIE NR 1/24

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 2 stycznia 2024

w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości stanowiących własność gminy – miasto Grudziądz przeznaczonych do zbycia

            Na podstawie art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Sporządzenie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia, stanowiącego załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§ 2. Podanie do publicznej wiadomości wykazu, o którym mowa w § 1, poprzez jego:

-    wywieszenie na okres 21 dni w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu,

- zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu (www.grudziadz.pl).

§ 3. Podanie do publicznej wiadomości informacji o zamieszczeniu wykazu, o którym mowa w § 1, poprzez ogłoszenie w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej gminę-miasto Grudziądz.

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
04 01 2024 11 39 32 5. wykaz (DOC, 59.50Kb) 2024-01-04 11:39:32 73
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Katarzyna Kudlewska

Data wytworzenia:
04 sty 2024

Osoba dodająca informacje

Katarzyna Kudlewska

Data publikacji:
04 sty 2024, godz. 11:39

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Kopczyński

Data aktualizacji:
12 sty 2024, godz. 09:20