ZARZĄDZENIE NR 145/15
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 4 maja 2015 r.
w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2015 r.
Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.), oraz § 6 Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy–miasto Grudziądz (Grudziądza) w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO) stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr VI/53/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2015 r. poz. 1121) zarządzam, co następuje:
§ 1. Zarządzam przeprowadzenie z mieszkańcami miasta Grudziądza konsultacji społecznych, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO), w okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 17 maja 2015 r.
§ 2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dwóch etapach:
1) etap I – składanie propozycji zadań do GBO w jednej z dopuszczalnych form:
a) w formie pisemnej, z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego zadania stanowiącego załącznik do załącznika nr 1 do Uchwały Nr VI/53/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego,
w okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 30 kwietnia 2015 r., w jednym z wyznaczonych punktów przyjmowania wniosków,
b) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem systemu dostępnego pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69, w okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 30 kwietnia 2015 r. do godziny 24:00;
2) etap II – głosowanie nad zadaniami w jednej z dopuszczalnych form:
a) w formie pisemnej, z wykorzystaniem karty do głosowania dostępnej w okresie od 11 maja 2015 r. do 17 maja 2015 r. w jednym z wyznaczonych punktów do głosowania,
b) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem portalu dostępnego pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69, w okresie od 11 maja 2015 r. do 17 maja 2015 r.
do godziny 24:00.
§ 3.1. Powołuję Komisję ds. oceny formalno – prawnej wniosków, zwaną dalej Komisją,
w składzie:
1) Przemysław Ślusarski – Wiceprezydent Grudziądza, Przewodniczący Komisji;
2) Jolanta Herba – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, członek Komisji;
3) Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, członek Komisji;
4) Kinga Bączkowska – Kierownik Referatu Sportu w Wydziale Kultury, Sportu i Promocji, członek Komisji;
5) Lilianna Kowalska – Naczelnik Wydziału Finansowego, członek Komisji;
6) Andrzej Cherek – Naczelnik Wydziału Edukacji, członek Komisji;
7) Maja Banasik – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, członek Komisji;
8) Wojciech Witkowski – Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, członek Komisji;
9) Stefan Baca – Naczelnik Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, członek Komisji;
10) Marek Iwiński – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów, członek Komisji;
11) Romualda Rudnik – Kierownik Biura Zamówień Publicznych, członek Komisji;
12) Wiesław Urbański – Kierownik Biura Informatyki, członek Komisji;
13) Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków, członek Komisji;
14) Teresa Kleczewska – Naczelnik Wydziału Transportu, członek Komisji;
15) Renata Rybczyńska – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich, członek Komisji;
16) Alicja Kozłowska – Naczelnik Wydziału Komunikacji, członek Komisji;
17) Beata Przybylska – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych, członek Komisji;
18) Rafał Cywiński – Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, członek Komisji;
19) Beata Szych – Kierownik Biura Nadzoru Właścicielskiego, członek Komisji;
20) Jan Przeczewski – Komendant Straży Miejskiej, członek Komisji.
2. W przypadku braku możliwości uczestniczenia w pracach Komisji nieobecnego członka Komisji zastępuje wskazana przez niego osoba.
§ 4.1. Wszystkie poprawnie złożone propozycje zadań do GBO 2015 tworzą Bazę Wniosków, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69 i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, lokalizację zadania.
2. Baza Wniosków podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.
§ 5.1. Komisja, po sprawdzeniu kompletności i poprawności formularzy, o których mowa
w § 4 ust. 1, oraz po otrzymaniu pozytywnej opinii z właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych, tworzy Bazę Wniosków Poprawnych, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69 i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, lokalizację zadania.
2. Baza Wniosków Poprawnych podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.
3. W okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 06 maja 2015 r., w przypadku wystąpienia konieczności uzupełnienia wniosku przez Wnioskodawcę, Komisja niezwłocznie informuje go o tym fakcie i wyznacza termin 3 dni na uzupełnienie braków.
§ 6. Wnioski, które nie przeszły pozytywnie weryfikacji tworzą Bazę Wniosków Odrzuconych i zostają opublikowane na stronie #gru pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69 wraz z uzasadnieniem odrzucenia wniosku, w terminie do 15 maja 2015 r.
§ 7. Ustala się punkty konsultacyjne przyjmowania wniosków do GBO 2015 oraz punkty
do głosowania na zadania w ramach GBO 2015 oraz terminy ich funkcjonowania, zgodnie
z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 9. Ustala się szczegółowy harmonogram działań:
1) podjęcie uchwały 25 marca 2015 r.;
2) akcja informacyjno – promocyjna 25 lutego – 10 maja 2015 r.;
3) składanie wniosków 15 kwietnia – 30 kwietnia 2015 r.;
4) weryfikacja wniosków 15 kwietnia – 08 maja 2015 r.;
5) głosowanie nad wnioskami 11 maja – 17 maja 2015 r.;
6) zmiany w uchwale budżetowej i WPF 24 czerwiec 2015 r.;
7) realizacja zadań 01 lipiec 2015 r. – 31 grudzień 2016 r.
§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Gaca | 11-05-2015 13:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-05-2015 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 14-05-2015 10:07 |