herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 145/15 w sprawie zasad przeprowadzania konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2015 r.

ZARZĄDZENIE NR 145/15
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 4 maja 2015 r.

 

w sprawie zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w 2015 r.

 

            Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.), oraz § 6 Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy–miasto Grudziądz (Grudziądza) w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO) stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr VI/53/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2015 r. poz. 1121) zarządzam, co następuje:

§ 1. Zarządzam przeprowadzenie z mieszkańcami miasta Grudziądza konsultacji społecznych, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego (GBO), w okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 17 maja 2015 r.

§ 2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dwóch etapach:

1) etap I – składanie propozycji zadań do GBO w jednej z dopuszczalnych form:

a) w formie pisemnej, z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego zadania stanowiącego załącznik do załącznika nr 1 do Uchwały Nr VI/53/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego,
w okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 30 kwietnia 2015 r., w jednym z wyznaczonych punktów przyjmowania wniosków,

b) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem systemu dostępnego pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69, w okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 30 kwietnia 2015 r. do godziny 24:00;

2) etap II – głosowanie nad zadaniami w jednej z dopuszczalnych form:

a) w formie pisemnej, z wykorzystaniem karty do głosowania dostępnej w okresie od 11 maja 2015 r. do 17 maja 2015 r. w jednym z wyznaczonych punktów do głosowania,

b) w formie elektronicznej, z wykorzystaniem portalu dostępnego pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69, w okresie od 11 maja 2015 r. do 17 maja 2015 r.
do godziny 24:00.

 

 

§ 3.1. Powołuję Komisję ds. oceny formalno – prawnej wniosków, zwaną dalej Komisją,
w składzie:

1) Przemysław Ślusarski – Wiceprezydent Grudziądza, Przewodniczący Komisji;

2) Jolanta Herba – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, członek Komisji;

3) Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, członek Komisji;

4) Kinga Bączkowska – Kierownik Referatu Sportu w Wydziale Kultury, Sportu i Promocji, członek Komisji;

5) Lilianna Kowalska – Naczelnik Wydziału Finansowego, członek Komisji;

6) Andrzej Cherek – Naczelnik Wydziału Edukacji, członek Komisji;

7) Maja Banasik – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, członek Komisji;

8) Wojciech Witkowski – Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, członek Komisji;

9) Stefan Baca – Naczelnik Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, członek Komisji;

10) Marek Iwiński – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów, członek Komisji;

11) Romualda Rudnik – Kierownik Biura Zamówień Publicznych, członek Komisji;

12) Wiesław Urbański – Kierownik Biura Informatyki, członek Komisji;

13) Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków, członek Komisji;

14) Teresa Kleczewska – Naczelnik Wydziału Transportu, członek Komisji;

15) Renata Rybczyńska – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich, członek Komisji;

16) Alicja Kozłowska – Naczelnik Wydziału Komunikacji, członek Komisji;

17) Beata Przybylska – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych, członek Komisji;

18) Rafał Cywiński – Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, członek Komisji;

19) Beata Szych – Kierownik Biura Nadzoru Właścicielskiego, członek Komisji;

20) Jan Przeczewski – Komendant Straży Miejskiej, członek Komisji.

2. W przypadku braku możliwości uczestniczenia w pracach Komisji nieobecnego członka Komisji zastępuje wskazana przez niego osoba.

§ 4.1. Wszystkie poprawnie złożone propozycje zadań do GBO 2015 tworzą Bazę Wniosków, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69 i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, lokalizację zadania.

2. Baza Wniosków podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.

§ 5.1. Komisja, po sprawdzeniu kompletności i poprawności formularzy, o których mowa
w § 4 ust. 1, oraz po otrzymaniu pozytywnej opinii z właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych, tworzy Bazę Wniosków Poprawnych, która zostaje opublikowana na stronie #gru pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69 i zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, nazwę zadania, lokalizację zadania.

2. Baza Wniosków Poprawnych podlega bieżącej aktualizacji przez cały okres trwania naboru wniosków.

3. W okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 06 maja 2015 r., w przypadku wystąpienia konieczności uzupełnienia wniosku przez Wnioskodawcę, Komisja niezwłocznie informuje go o tym fakcie i wyznacza termin 3 dni na uzupełnienie braków.

§ 6. Wnioski, które nie przeszły pozytywnie weryfikacji tworzą Bazę Wniosków Odrzuconych i zostają opublikowane na stronie #gru pod adresem haszgru.pl/civicbudget/69 wraz z uzasadnieniem odrzucenia wniosku, w terminie do 15 maja 2015 r.

§ 7. Ustala się punkty konsultacyjne przyjmowania wniosków do GBO 2015 oraz punkty
do głosowania na zadania w ramach GBO 2015 oraz terminy ich funkcjonowania, zgodnie
z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 9. Ustala się szczegółowy harmonogram działań:

1) podjęcie uchwały                                        25 marca 2015 r.;

2) akcja informacyjno – promocyjna                 25 lutego – 10 maja 2015 r.;

3) składanie wniosków                                   15 kwietnia – 30 kwietnia 2015 r.;

4) weryfikacja wniosków                                 15 kwietnia – 08 maja 2015 r.;

5) głosowanie nad wnioskami                          11 maja – 17 maja 2015 r.;

6) zmiany w uchwale budżetowej i WPF          24 czerwiec 2015 r.;

7) realizacja zadań                                         01 lipiec 2015 r. – 31 grudzień 2016 r.

§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Gaca 11-05-2015 13:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 04-05-2015
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 14-05-2015 10:07