ZARZĄDZENIE NR 253 /2017
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 27 czerwca 2017 r.
w sprawie powołania komisji do spraw związanych z prowadzeniem listy rzeczoznawców majątkowych – biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza
Na podstawie § 7 Zarządzenia Nr 194/2017 Prezydenta Grudziądza 15 maja 2017 r. w sprawie zasad powoływania biegłych rzeczoznawców majątkowych na potrzeby postępowań administracyjnych prowadzonych przez Prezydenta zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję do składu Komisji w sprawach związanych prowadzeniem listy rzeczoznawców majątkowych – biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza następujące osoby:
1) Danuta Pilewska – przewodnicząca;
2) Monika Tabarkiewicz-Wróblewska - członek;
3) Magdalena Kamińska – członek;
4) Barbara Obuchowska – członek;
5) Beata Tyczyńska – członek;
6) Anna Podjacka - członek.
§ 2. 1. Zobowiązuję Komisję do prowadzenia listy rzeczoznawców majątkowych – biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza
oraz sporządzania cennika ustalającego wysokość wynagrodzeń za czynności rzeczoznawcy majątkowego jako biegłego według określonych celów wyceny.
2. Czynności, o których mowa w ust. 1, winny być prowadzone w co najmniej trzyosobowym składzie wyznaczonym przez przewodniczącą Komisji.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Kudlewska | 27-06-2017 09:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 27-06-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 10-07-2017 09:23 |