ZARZĄDZENIE NR 353/17
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 11 sierpnia 2017 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 571/12 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu z późn. zm. wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 8 po pkt. 25 dodaje się pkt 26 w brzmieniu:
"26) Główny Specjalista ds. Obiektów Komunalnych (GOK)”.
2) w § 20 po ust. 24 dodaje się ust. 25 w brzmieniu:
„25. Do właściwości Głównego Specjalisty ds. Obiektów Komunalnych należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych we władaniu bezpośrednim gminy-miasto Grudziądz;
2) prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz rejestru prac i przeglądów dla obiektów budowlanych we władaniu bezpośrednim gminy-miasto Grudziądz;
3) przeprowadzanie kontroli okresowych dla obiektów we władaniu bezpośrednim gminy-miasto Grudziądz;
4) współpraca z zarządcami obiektów będących własnością gminy-miasto Grudziądz w zakresie utrzymania i kontroli stanu technicznego tych obiektów;
5) wskazywanie prac remontowych i rozbiórkowych nieruchomości stanowiących własność miasta zarządzanych bezpośrednio przez gminę-miasto Grudziądz;
6) określanie niezbędnych nakładów na prace remontowe i rozbiórkowe obiektów we władaniu bezpośrednim gminy-miasto Grudziądz w celu planowania środków finansowych na w/w prace przez merytoryczne komórki organizacyjne;
7) udzielanie pomocy merytorycznej w realizacji zadań inwestycyjno-remontowych wykonywanych przez komórki organizacyjne i jednostki organizacyjne oraz zadań Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego;
8) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla wybranych inwestycji własnych gminy-miasto Grudziądz (bez zadań powierzonych Wydziałowi Inwestycji i Remontów);
9) współpraca z komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi w zakresie utrzymania obiektów budowlanych we władaniu bezpośrednim gminy-miasto Grudziądz;
10) współpraca z organizacjami technicznymi i stowarzyszeniami technicznymi sfery gospodarki komunalnej i budownictwa;
11) zapewnienie efektywnego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację powierzonych zadań;
12) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentów formalno-prawnych do realizacji powierzonych zadań;
13) prowadzenie spraw związanych z wyborem wykonawców prac remontowych i rozbiórkowych nieruchomości stanowiących własność miasta zarządzanych bezpośrednio przez gminę-miasto Grudziądz nie przypisanych Wydziałowi Inwestycji i Remontów;
14) przygotowanie dla merytorycznych komórek organizacyjnych informacji w zakresie poniesionych wydatków w celu rozliczenia zadań przez merytoryczne komórki organizacyjne oraz w celu zmiany wartości środków trwałych;
15) rejestracja i przyjmowanie interwencji dotyczących stanu technicznego obiektów budowlanych stanowiących własność gminy-miasto Grudziądz.”
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 17 sierpnia 2017 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 16-08-2017 15:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-08-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 25-09-2017 13:12 |