herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 274/19 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu

ZARZĄDZENIE NR 274/19

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 11 lipca 2019 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego

Urzędu Miejskiego w Grudziądzu

 

     Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506) zarządzam, co następuje:

 

    § 1.  W zarządzeniu nr 225/19 Prezydenta Grudziądza z dnia 13 czerwca 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu wprowadza się następujące zmiany:

   1) w § 8 w ust. 1 pkt 19 otrzymuje brzmienie:
      „19) Wydział Komunikacji Społecznej (KOS);”;

   2)  § 10 otrzymuje brzmienie:

„§ 10. 1. W Wydziałach mogą funkcjonować Referaty i równorzędne z Referatami samodzielne stanowiska, a dodatkowo w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Biuro Rady Miejskiej.

2. Do kierowania pracami Referatów i Biura, o których mowa w ust.1, mogą być zatrudnieni kierownicy.

3. W Wydziałach, w których funkcjonują Referaty, dyrektor pełni jednocześnie funkcję kierownika jednego z tych referatów.

4. W Wydziałach niepodzielonych na Referaty, Biuro lub samodzielne stanowiska mogą być powołani zastępcy kierownika komórki organizacyjnej.

5. W Urzędzie Stanu Cywilnego funkcjonuje jeden lub dwóch Zastępców Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.”;

    3)  w § 24 w pkt. 28 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 29 w brzmieniu:
      „29) sporządzanie i bieżąca aktualizacja wykazu projektów finansowanych lub współfinansowanych ze    środków Unii Europejskiej oraz wszelkich innych źródeł dotyczących realizacji zadań publicznych miasta.”;

    4)  § 38 otrzymuje brzmienie:

„§ 38. Do właściwości Wydziału Komunikacji Społecznej należy w szczególności:

1) organizacja i prowadzenie konsultacji w zakresie budżetu obywatelskiego,

2) obsługa organizacyjno-techniczna realizacji budżetu obywatelskiego w tym:

  1. przyjmowanie wniosków,
  2. wprowadzanie złożonych wniosków do bazy elektronicznej,
  3. weryfikacja formalna złożonych wniosków,
  4. przygotowanie i obsługa organizacyjna procedury głosowania,
  5. przygotowanie zestawień i analiz dot. złożonych wniosków i wyników głosowania;

3) organizacja i prowadzenie konsultacji z mieszkańcami w ważnych sprawach miasta,

4) prowadzenie spraw związanych z realizacją inicjatywy lokalnej,

5) podejmowanie systematycznych działań edukacyjnych w zakresie konsultacji społecznych z mieszkańcami,

6) prowadzenie i bieżąca aktualizacja informatora o organizacjach pozarządowych i innych podmiotach prowadzących działalność pożytku publicznego;

7) przeprowadzanie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami aktów normatywnych w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji;

8) opracowywanie i realizacja programów współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji;

9) opracowywanie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym i innym podmiotom;

10) przygotowywanie konkursów ofert na realizację zadań publicznych, w tym propozycji składów komisji konkursowych i obsługa konkursów;

11) koordynacja i bieżące monitorowanie środków finansowych przekazywanych organizacjom pozarządowym i innym podmiotom na realizację zadań publicznych;

12) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty;

13) koordynacja innych form współpracy wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

14) obsługa administracyjno-biurowa Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu;

15) współpraca z Pełnomocnikiem ds. Osób Niepełnosprawnych;

16) nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej;

17) prowadzenie spraw wynikających z obowiązku zapewnienia nieodpłatnej pomocy prawnej w mieście.”;

      5)    załącznik otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego zarządzenia.

  

    § 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

  

   § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z wyjątkiem § 1 pkt 1, 4 i 5, które wchodzą w życie z dniem 1 sierpnia 2019 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Walczak 19-07-2019 13:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 11-07-2019
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 02-08-2019 08:15