ZARZĄDZENIE NR 274/19
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 11 lipca 2019 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506) zarządzam, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 225/19 Prezydenta Grudziądza z dnia 13 czerwca 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 8 w ust. 1 pkt 19 otrzymuje brzmienie:
„19) Wydział Komunikacji Społecznej (KOS);”;
2) § 10 otrzymuje brzmienie:
„§ 10. 1. W Wydziałach mogą funkcjonować Referaty i równorzędne z Referatami samodzielne stanowiska, a dodatkowo w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Biuro Rady Miejskiej.
2. Do kierowania pracami Referatów i Biura, o których mowa w ust.1, mogą być zatrudnieni kierownicy.
3. W Wydziałach, w których funkcjonują Referaty, dyrektor pełni jednocześnie funkcję kierownika jednego z tych referatów.
4. W Wydziałach niepodzielonych na Referaty, Biuro lub samodzielne stanowiska mogą być powołani zastępcy kierownika komórki organizacyjnej.
5. W Urzędzie Stanu Cywilnego funkcjonuje jeden lub dwóch Zastępców Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.”;
3) w § 24 w pkt. 28 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 29 w brzmieniu:
„29) sporządzanie i bieżąca aktualizacja wykazu projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz wszelkich innych źródeł dotyczących realizacji zadań publicznych miasta.”;
4) § 38 otrzymuje brzmienie:
„§ 38. Do właściwości Wydziału Komunikacji Społecznej należy w szczególności:
1) organizacja i prowadzenie konsultacji w zakresie budżetu obywatelskiego,
2) obsługa organizacyjno-techniczna realizacji budżetu obywatelskiego w tym:
3) organizacja i prowadzenie konsultacji z mieszkańcami w ważnych sprawach miasta,
4) prowadzenie spraw związanych z realizacją inicjatywy lokalnej,
5) podejmowanie systematycznych działań edukacyjnych w zakresie konsultacji społecznych z mieszkańcami,
6) prowadzenie i bieżąca aktualizacja informatora o organizacjach pozarządowych i innych podmiotach prowadzących działalność pożytku publicznego;
7) przeprowadzanie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami aktów normatywnych w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji;
8) opracowywanie i realizacja programów współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji;
9) opracowywanie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym i innym podmiotom;
10) przygotowywanie konkursów ofert na realizację zadań publicznych, w tym propozycji składów komisji konkursowych i obsługa konkursów;
11) koordynacja i bieżące monitorowanie środków finansowych przekazywanych organizacjom pozarządowym i innym podmiotom na realizację zadań publicznych;
12) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty;
13) koordynacja innych form współpracy wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
14) obsługa administracyjno-biurowa Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu;
15) współpraca z Pełnomocnikiem ds. Osób Niepełnosprawnych;
16) nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej;
17) prowadzenie spraw wynikających z obowiązku zapewnienia nieodpłatnej pomocy prawnej w mieście.”;
5) załącznik otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z wyjątkiem § 1 pkt 1, 4 i 5, które wchodzą w życie z dniem 1 sierpnia 2019 r.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 19-07-2019 13:24 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-07-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 02-08-2019 08:15 |