herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 323/21 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej na zapewnienie wsparcia w formie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej

ZARZĄDZENIE NR 323/21

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 7 lipca 2021 r.

 

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej na zapewnienie wsparcia w formie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej

 

Na podstawie art. 13 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.), art. 25 ust. 1, 4 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz § 7 pkt 1 lit. h i § 9 ust. 1 Uchwały Nr XXXVI/311/20 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz
z organizacjami pozarządowymi w 2021 roku, zarządzam, co następuje:

 

Rozdział 1
Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

§ 1. 1. Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej na zapewnienie wsparcia w formie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w związku z realizacją  resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021, zwanego dalej „Programem”.

  1. Zadanie mieści się w zakresie priorytetowych zadań publicznych wskazanych w § 7 pkt 1 lit. h Uchwały Nr XXXVI/311/20 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2021 roku.
  2. Celem zadania jest zapewnienie usługi asystenta jako formy pomocy w wykonywaniu codziennych czynności oraz w funkcjonowaniu w życiu społecznym dla 15 osób posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub orzeczenie równoważne, w tym co najmniej 70% muszą stanowić osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności.

§ 2. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania wynosi 179.352,00 zł, w tym na:

  1. usługi asystenckie – 169.200,00 zł;
  2. zakup środków ochrony osobistej dla asystentów – 2.160,00 zł;
  3. zakup biletów komunikacji publicznej dla asystentów – 4.212,00 zł;
  4. ubezpieczenie OC lub NNW asystentów – 1.350,00 zł;
  5. zakup biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe, społeczne dla asystentów – 2.430,00 zł.

Rozdział 2
Zasady przyznawania dotacji

§ 3. 1. O przyznanie dotacji mogą ubiegać się organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową w zakresie objętym konkursem.

  1. Oferent nie może prowadzić odpłatnej działalności pożytku publicznego i działalności gospodarczej w odniesieniu do tego samego przedmiotu działalności.
  2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji, jak również nie gwarantuje przyznania dotacji we wnioskowanej wysokości.
  3. W  konkursie może zostać wybrana tylko jedna oferta.

Rozdział 3
Termin i warunki realizacji zadania

§ 4. 1. Zadanie należy zrealizować w terminie od dnia 1 września 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.

  1. W ramach realizacji zadania zleceniobiorca przeprowadzi nabór uczestników i wskaże zleceniodawcy osoby zakwalifikowane do udziału w Programie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021, zwanym dalej „Programem”.
  2. Nie dopuszcza się pobierania świadczeń pieniężnych od odbiorców zadania.
  3. Usługi asystenta mogą polegać w szczególności na wsparciu w:
    1. wyjściu i powrocie do domu, dojazdach w wybrane przez osobę niepełnosprawną miejsca (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia
      i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
    2. zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału osoby niepełnosprawnej przy ich realizacji;
    3. załatwianiu spraw urzędowych;
    4. nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami.
  4. Usługi asystenta mogą świadczyć osoby, które:
    1. posiadają dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w jednej ze specjalizacji:

a)  asystent osoby niepełnosprawnej,

        1. opiekun osoby starszej,
        2. opiekun medyczny;
    1. posiadają udokumentowane, przynajmniej 6-miesięczne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu;
    2. udokumentują w/w kwalifikacje dla minimum pięciu asystentów przed podpisaniem umowy do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu, a w przypadku konieczności zatrudnienia nowego asystenta dokumenty należy dostarczyć przed rozpoczęciem świadczenia usług asystenckich;
    3. nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym w myśl art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 2020 r. poz. 152).

6. Zleceniobiorca jest zobowiązany w ramach zadania zapewnić asystentowi:

  1. bilety komunikacji publicznej (jednorazowe lub miesięczne) w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług;
  2. ubezpieczenie OC lub NNW związane ze świadczeniem usługi asystenta;
  3. środki ochrony osobistej;
  4. bilety wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne.
  1. Realizacja zadania publicznego odbywa się w oparciu o następujące limity:
  1. pod opieką asystenta w tym samym czasie może pozostawać tylko jedna osoba niepełnosprawna;
  2. do czasu pracy asystenta wlicza się czas oczekiwania/gotowości na świadczenie usług nie dłużej niż 90 minut,  jeżeli czas oczekiwania będzie wynosił więcej niż 90 minut usługa nie będzie finansowana w ramach Programu;
  3. usługa może być realizowana przez 24 godziny na dobę, 7  dni w tygodniu;
  4. na jednego uczestnika przypada maksymalnie 47 godzin miesięcznie;
  5. w godzinach realizacji usługi nie mogą być świadczone usługi opiekuńcze, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej, usługi finansowane w ramach Funduszu Solidarnościowego lub usługi obejmujące analogiczne wsparcie finansowane z innych źródeł.
  1. Wydatki dotyczące realizacji zadania uznaje się za kwalifikowalne, jeżeli:
  1. są niezbędne dla realizacji zadania;
  2. są racjonalne i efektywne;
  3. zostały faktycznie poniesione w okresie wskazanym w umowie, z zachowaniem zasad zawartych w Programie;
  4. zostały udokumentowane;
  5. zostały przewidziane w kalkulacji kosztów;
  6.  ze środków dotacji mogą być pokrywane wyłącznie koszty bezpośrednio związane
     z realizacją usług asystenta, niedopuszczalne jest wykorzystywanie środków do celów innych niż uwzględnione w Programie.

9. Koszt świadczenia usług asystenta może obejmować wszystkie koszty związane z ich świadczeniem, w szczególności:

1)    wynagrodzenia asystentów;

  1. zakup środków ochronny osobistej  (do kwoty 40,00 zł miesięcznie na osobę);
  2. zakup biletów komunikacji publicznej (jednorazowych lub miesięcznych) oraz koszty dojazdu asystentów własnym/innym środkiem transportu (np. taksówką), 
    w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu;
  3. zakup biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne dla asystentów (do kwoty 45,00 zł miesięcznie na osobę);
  4. koszty ubezpieczeń OC lub NNW (do kwoty 150,00 zł na osobę).

10. Szczegółowe warunki kwalifikowalności kosztów związanych z realizacją zadania zostały określone w Programie dostępnym na stronie internetowej www.gov.pl/web/ rodzina/ogloszenie-o-konkursie-ofert-w-ramach-programu-asystent-osobisty-osoby-z-niepelnosprawnosciami--edycja-2020-2021.

  1. Wkład własny niefinansowy zleceniobiorcy w realizacji zadania mogą stanowić:
  1. wkład osobowy – świadczenia wolontariuszy lub praca społeczna członków organizacji;
  2. wkład rzeczowy – przedmioty służące realizacji zadania.
  1. W przypadku wkładu własnego osobowego w realizacji zadania przyjmuje się aktualne stawki rynkowe z zastrzeżeniem, iż stawka godzinowa nie może być niższa niż 18,30 zł i nie wyższa niż 100,00 zł.
  2. W przypadku wkładu własnego rzeczowego w realizacji zadania uwzględnia się wyłącznie wkład w takim zakresie, w jakim jest on wykorzystywany do realizacji zadania i przyjmuje się aktualne ceny rynkowe.

14. Wkład rzeczowy to przedmioty służące realizacji zadania, zasób udostępniony lub usługa świadczona na rzecz organizacji przez inny podmiot nieodpłatnie, planowane do wykorzystania w realizacji zadania.

  1. W trakcie realizacji zadania mogą być dokonywane, bez konieczności aneksowania umowy:
  1. przesunięcia w zakresie poszczególnych pozycji kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości nie przekraczającej 20 % danego kosztu;
  2. zmiany w zakresie poszczególnych działań i terminu ich realizacji, o ile nie zmieniają istoty zadania i nie naruszają terminu realizacji zadania określonego w umowie.
  1. W uzasadnionych przypadkach zleceniobiorca może wystąpić w trakcie realizacji zadania o aneksowanie umowy, w szczególności w zakresie:
  1. przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości przekraczającej 20 % danego kosztu;
  2. utworzenia nowej pozycji kosztów w kalkulacji kosztów realizacji zadania;
  3. istotnych zmian w zakresie poszczególnych działań, w tym wprowadzenia nowych działań i/lub rezygnacji z zaplanowanych działań,

pod warunkiem, że zmiany te nie wpływają na warunki realizacji zadania i kryteria oceny oferty określone w ogłoszeniu o konkursie.

  1. Zleceniobiorca, w terminie 30 dni od daty zakończenia realizacji zadania, składa
    w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sprawozdanie końcowe z wykonania zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem sprawozdania określonym w załączniku nr 5
    do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U.
    z 2018 r. poz. 2057).
  2. Zleceniobiorca załącza do sprawozdania w formie elektronicznej zestawienie dokumentów księgowych (faktur, rachunków) dotyczących realizacji zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do umowy.
  3. Zleceniobiorca, w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia sprawozdania
    w generatorze, składa w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Grudziądzu wydruk potwierdzenia złożenia sprawozdania wygenerowany z systemu (zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną sprawozdania złożonego w generatorze) i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie zobowiązań finansowych
    w imieniu zleceniobiorcy.
  4. Zadanie publiczne uznaje się za zrealizowane, jeżeli zleceniobiorca zrealizował działania określone w ofercie, a rezultat wskazany w § 5 ust. 2 pkt 2 został osiągnięty na poziomie nie niższym niż 80 % w stosunku do zaplanowanego.
  5. W przypadku, gdy założony rezultat został osiągnięty na poziomie równym lub wyższym niż 50 % i niższym niż 80 %, zleceniobiorca:
    1.  jest zobowiązany do wyjaśnienia przyczyn nieosiągnięcia rezultatu;
    2. może być zobowiązany do zwrotu dotacji proporcjonalnie do stopnia realizacji zadania publicznego.
  6. W przypadku, gdy założony rezultat został osiągnięty na poziomie niższym niż 50 %, zleceniobiorca jest zobowiązany do zwrotu całości dotacji.
  7. Przy ocenie stopnia realizacji zadania, zleceniodawca bierze pod uwagę w szczególności:
  1. czy nieosiągnięcie rezultatu nastąpiło z winy zleceniobiorcy czy z przyczyn obiektywnych;
  2. czy nieosiągnięcie rezultatu ma wpływ na koszty jednostkowe zadania;
  3. czy nieosiągnięcie rezultatu spowodowało niezrealizowanie celu zadania.
  1. Umowę uznaje się za wykonaną z dniem zaakceptowania sprawozdania końcowego przez zleceniodawcę.
  2. Szczegółowe warunki realizacji zadania określi umowa zawarta pomiędzy gminą-miasto Grudziądz a zleceniobiorcą, sporządzona zgodnie z ramowym wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.

Rozdział 4
Termin składania ofert

§ 5. 1. Oferent składa ofertę w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sporządzoną zgodnie ze wzorem oferty określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.

  1. Oferent jest zobowiązany zawrzeć w ofercie:
    1. w części III pkt 5 – analizę ryzyka, odnoszącą się do możliwych do wystąpienia problemów podczas realizacji zadania oraz określić sposoby mające na celu przeciwdziałanie ich wystąpieniu;
    2. w części III pkt 6 – informacje dotyczące rezultatu realizacji zadania i sposobu jego monitorowania:

Lp.

Nazwa rezultatu

Planowany poziom osiągnięcia rezultatów (wartość docelowa)

Sposób monitorowania rezultatów/źródło informacji
o osiągnięciu wskaźnika

1

Liczba osób niepełnosprawnych objętych usługą asystenta

15 osób niepełnosprawnych liczonych narastająco

Rozliczenie pracy asystenta z osobą niepełnosprawną poprzez kartę realizacji usług asystenckich

    1. w części IV – sposób wyceny wkładu osobowego i/lub rzeczowego, jeżeli oferent planuje jego wniesienie w ramach realizacji zadania.
  1. Oferent składa ofertę poprzez generator ofert, udostępniony na stronie internetowej www.witkac.pl w terminie do dnia  2 sierpnia 2021 r. do godz. 23:59:59.
  2. Oferent załącza w formie elektronicznej załączniki do oferty:
    1. skan statutu lub w przypadku stowarzyszeń zwykłych – regulaminu działalności;
    2. w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego – skan aktualnego zaświadczenia lub wypisu z właściwego rejestru lub ewidencji, niezależnie od tego kiedy został wydany (obowiązek nie dotyczy podmiotów wpisanych do rejestrów lub ewidencji prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza);
    3. w przypadku, gdy ofertę podpisują inne osoby, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta;
    4. wyciąg z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym : https://rps.ms.gov.pl/.
  3. Oferent składa:
    1. wydruk potwierdzenia złożenia oferty wygenerowany z systemu (zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty złożonej w generatorze) i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta;
    2. w przypadku, gdy ofertę podpisują inne osoby, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – oryginał pełnomocnictwa lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem

poprzez wrzucenie do urny usytuowanej w wejściu do budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 34A lub przesyła za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej, w terminie do dnia 5 sierpnia 2021 r. do godz. 15:30.

  1. Za datę złożenia oferty uważa się datę złożenia oferty poprzez generator ofert.
  2. Za datę złożenia wydruku potwierdzenia złożenia oferty uważa się datę wpływu wydruku do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
  3. Przed złożeniem oferty poprzez generator ofert dodatkowych informacji i wyjaśnień oferentom udzielają:
    1. w sprawach merytorycznych dotyczących konkursu – pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu pod numerami telefonów 56 69 68 750 i 56 69 68 767 oraz drogą elektroniczną pod adresami e-mail a.siuda@mopr.grudziadz.pl i d.brzezinska@mopr.grudziadz.pl;
    2. w sprawach technicznych związanych z obsługą generatora – pracownicy firmy Witkac.pl drogą elektroniczną pod adresem e-mail bok@witkac.pl.

 

Rozdział 5
Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru oferty

§ 6. 1. Oferta spełnia wymogi formalne, jeżeli:

  1. oferta została sporządzona według wzoru, o którym mowa w § 5 ust. 1;
  2. oferta została złożona poprzez generator ofert w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 3;
  3. oferent złożył w miejscu i terminie wskazanym w § 5 ust. 5 wydruk potwierdzenia złożenia oferty wygenerowany z systemu (zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty złożonej w generatorze) i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem oraz, jeżeli dotyczy, oryginał pełnomocnictwa lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem;
  4. oferta została złożona przez oferenta uprawnionego do jej złożenia, prowadzącego działalność statutową w zakresie objętym konkursem;
  5. oferta jest zgodna z warunkami ogłoszenia o konkursie, w szczególności dotyczącymi celu i terminu realizacji zadania publicznego;
  6. oferta została wypełniona w sposób kompletny, nie zawiera istotnych błędów i ma prawidłowo wypełnione wszystkie oświadczenia;
  7. do oferty załączono w formie elektronicznej załączniki wskazane w § 5 ust. 4.
  1. Oferent ma możliwość jednokrotnego uzupełnienia oferty zawierającej uchybienia wskazane w ust. 1 pkt 6 i 7, w terminie wskazanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
  2. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym również  nieuzupełnione we wskazanym terminie, nie podlegają ocenie merytorycznej.
  3. Oceny merytorycznej ofert dokonuje komisja konkursowa, powołana przez Prezydenta
    Grudziądza, w oparciu o następujące kryteria:
  1. możliwość realizacji zadania przez oferenta;
  2. kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
  3. proponowana jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizował zadanie;
  4. planowany przez oferenta udział środków finansowych w realizacji zadania;
  5. planowany przez oferenta wkład rzeczowy i osobowy w realizacji zadania;
  6. w przypadku oferentów, którzy w latach poprzednich realizowali zlecone zadania – analiza i ocena realizacji zleconych zadań z uwzględnieniem rzetelności, terminowości
    i sposobu rozliczenia otrzymanych na ten cel środków;
  7. doświadczenie oferenta w udzielaniu wsparcia w formie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej.
  1. Wzór karty oceny merytorycznej oferty stanowi Załącznik do Zarządzenia.
  2. Komisja konkursowa zarekomenduje Prezydentowi Grudziądza do przyznania dotacji oferty, które uzyskały co najmniej 60 punktów.
  3. Prezydent Grudziądza, w formie zarządzenia, podejmuje decyzję w sprawie wyboru oferty i wysokości przyznanej dotacji.
  4.  Zarządzenie w sprawie ogłoszenia wyników konkursu lub unieważnienia konkursu zostanie zamieszczone w terminie do dnia 31 sierpnia 2021 r. w następujących miejscach:
  1. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu www.mopr.bip.gov.pl;
  2. na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl;
  3. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu oraz Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
  4. w generatorze ofert na stronie internetowej www.witkac.pl.
  1. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej poinformuje oferentów o sposobie rozpatrzenia złożonych ofert i wysokości przyznanej dotacji.

 

Rozdział 6
Zadania publiczne zrealizowane w roku poprzednim i w roku ogłoszenia konkursu

§ 7. W 2021 roku  zadanie będące przedmiotem konkursu nie było realizowane. W 2020 roku  Prezydent Grudziądza zlecił zapewnienie wsparcia w formie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej Fundacji Inicjatyw Społecznych Źródło, przekazując dotację
w wysokości 78.248,00 zł.

Rozdział 7
Przepisy końcowe

§ 8. 1. Zapraszam organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
do wskazywania osób do pracy w komisji konkursowej.

  1. W pracach komisji konkursowej nie mogą uczestniczyć osoby wskazane przez organizacje pozarządowe i podmioty biorące udział w konkursie.

3. Członkowie komisji konkursowej wykonują swoje obowiązki społecznie w godzinach pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

4.  Pisemne zgłoszenia, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do Zarządzenia Nr 456/20 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym, należy składać wrzucając formularz zgłoszenia do urny usytuowanej w wejściu do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1
w terminie do dnia 2 sierpnia 2021 r. do godz. 15:30.

§ 9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy:

  1. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  2. rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań;
  3. Uchwały Nr XXXVI/311/20 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 listopada 2020 r.
    w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2021 roku;
  4. Zarządzenia Nr 456/20 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym;
  5. Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021.

§ 10. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorom Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

 § 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Milena Kubik 15-07-2021 14:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 07-07-2021
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 06-09-2021 13:54