ZARZĄDZENIE NR 329/21
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 9 lipca 2021 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu
Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 ust. 1, § 16 ust. 2, § 42 ust. 3, § 48 i § 49 Instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy stanowiącej załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 502/14 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 grudnia 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu w § 20
w ust 1 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw – prowadzony przez Biuro Kadr i Płac;”.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2021 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 07-09-2021 12:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-07-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 07-09-2021 12:04 |