herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 341/21 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa szczególnego

ZARZĄDZENIE NR 341/21

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 21 lipca 2021 r.

w sprawie udzielenia pełnomocnictwa szczególnego

 

                Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zm.) w związku z art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 920 ze zm.) oraz art. 98 i 99 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U.  z 2020 r., poz. 1740 ze zm.) oraz art. 228 ustawy z dnia 27 sierpnia 27 sierpnia o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305) zarządza się, co następuje:

§ 1. Udziela się pełnomocnictwa szczególnego Panu Adamowi Szewczuk, Dyrektorowi Zespołu Szkół Technicznych z siedzibą w Grudziądzu na ul. Hoffmanna 1-7 do jednoosobowego reprezentowania Gminy Miasta Grudziądza i składania w jej imieniu oświadczeń woli oraz podejmowania wszelkich czynności prawnych i faktycznych w sprawie realizacji Projektu „Wyszkolimy zawodowców” nr RPKP.10.02.03.-04-0044/19 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe, którego realizatorem jest Zespół Szkół Technicznych w Grudziądzu, w szczególności do:

  1. podpisywania i składania wniosków o dofinansowanie wraz ze zgłaszaniem zmian do wniosków o dofinansowanie,
  2. podpisywania aneksów do umowy o dofinansowanie, określających zasady dofinansowania projektu i jego realizacji,
  3.  podpisywania i składania wniosków o płatność, sprawozdań oraz innych wymaganych dokumentów,
  4. podpisywania harmonogramów wniosków o płatność,
  5. podejmowania decyzji finansowych i zaciągania zobowiązań finansowych związanych z realizacją Projektu,
  6. podpisywania umów, zleceń i zamówień związanych z realizacją projektu,
  7. potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów związanych z realizacją Projektu,
  8. podejmowania wszelkich innych czynności wynikających z bieżącej realizacji Projektu i jego rozliczania,
  9. zatrudnienia Kierownika Projektu oraz przydzielenia mu odpowiedniego zakresu obowiązków w ramach zarządzania Projektem.

§ 2. Pełnomocnik nie może udzielać dalszych pełnomocnictw do podejmowania czynności związanych z realizacją projektu, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia.

§ 3. Ustanie stosunku pracy lub wygaśnięcie powierzenia stanowiska Dyrektora placówki jest równoznaczne z wygaśnięciem pełnomocnictwa.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.  

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamilla Wiśniewska 07-09-2021 13:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-07-2021
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 17-09-2021 09:52