ZARZĄDZENIE NR 523/21
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 11 października 2021r
w sprawie oddania w użyczenie nieruchomości położonej w Grudziądzu przy
ul. Karabinierów, stanowiącej własność gminy – miasto Grudziądz, przeznaczonej na cele rekreacji i wypoczynku oraz sporządzenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie
Na podstawie art. 35 ust 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Przeznaczyć do oddania w użyczenie część nieruchomości o powierzchni 640 m2, położonej w Grudziądzu przy ul. Karabinierów, oznaczonej jako działka nr 93/5 w obrębie 23, zapisanej w księdze wieczystej TO1U/00019726/2, stanowiącej plac zabaw.
§ 2. Sporządzić wykaz, wymienionej w § 1 nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie, stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3. Podać do publicznej wiadomości wykaz, o którym mowa w § 2, poprzez jego:
§ 4. Podać do publicznej wiadomości informację o zamieszczeniu wykazu, o którym mowa w § 2, poprzez ogłoszenie w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej gminę - miasto Grudziądz.
§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Kudlewska | 13-10-2021 11:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-10-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 29-10-2021 07:23 |