ZARZĄDZENIE NR 573/21
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 8 listopada 2021 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu zarządzenia w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym
Na podstawie art. 5 ust. 1, ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.) oraz§ 10 Uchwały XLIII/375/21 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 28 kwietnia 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2021 r. poz. 2362) zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Przeprowadzam konsultacje projektu zarządzenia Prezydenta Grudziądza w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym, zwanego dalej „projektem zarządzenia”, stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zarządzenia.
2. Celem konsultacji jest rozwój form współpracy, budowanie poczucia współodpowiedzialności oraz zwiększenie zaangażowania organizacji pozarządowych w życie miasta poprzez opiniowanie proponowanych rozwiązań.
§ 2. Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są:
§ 3. 1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 16 do 29 listopada 2021 r. w następujących formach:
§ 4. Informacja o konsultacjach wraz z projektem zarządzenia zostanie:
§ 5. Koordynatorem odpowiedzialnym za przeprowadzenie konsultacji jest Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Milena Kubik | 12-11-2021 07:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-11-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 20-12-2021 10:42 |