herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 665/21 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej pn. "Dystrybucja żywności dla osób żyjących w niedostatku w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebujących (FEAD) dla osób zamieszkujących na terenie Grudziądza"

 ZARZĄDZENIE NR 665/21

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 10 grudnia 2021 r.

 

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej pn. Dystrybucja żywności dla osób żyjących
w niedostatku w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebujących (FEAD) dla osób zamieszkujących na terenie Grudziądza”

 

Na podstawie art. 13 ust. 1, 2, 3 i 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1057 z późn. zm.), art. 25 ust. 1, 4 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r., poz. 2268) oraz § 6 ust. 2 pkt 1, § 7 pkt 1 lit. c i § 9 ust. 1 Uchwały Nr LIII/439/21 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 17 listopada 2021 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2022 roku, zarządzam, co następuje:

 

Rozdział 1
Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

§ 1. 1. Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej pn. Dystrybucja żywności dla osób żyjących w niedostatku w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebujących (FEAD) dla osób zamieszkujących na terenie Grudziądza”, zwanego dalej „zadaniem”.

  1. Zadanie mieści się w zakresie priorytetowych zadań publicznych wskazanych w § 7 pkt 1 lit. c Uchwały Nr LIII/439/21 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 17 listopada 2021 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2022 roku.
  2. Celem zadania jest poprawa sytuacji życiowej osób żyjących w niedostatku na terenie Grudziądza poprzez udzielenie wsparcia w formie zapewnienia artykułów żywnościowych w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebujących (FEAD).

§ 2. 1. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania wynosi 20.000,00 zł.

2. Kwota wskazana w ust. 1 może ulec zmianie w zależności od potrzeb w tym zakresie oraz środków przeznaczonych na realizację zadania, określonych w budżecie miasta.

Rozdział 2
Zasady przyznawania dotacji

§ 3. 1. O przyznanie dotacji mogą ubiegać się organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową w zakresie objętym konkursem.

  1.  Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji, jak również nie gwarantuje przyznania dotacji we wnioskowanej wysokości.
  2. W konkursie zostaną wybrane nie więcej niż dwie oferty.
 

 

Rozdział 3
Termin i warunki realizacji zadania

§ 4. 1. Zadanie należy zrealizować w terminie od 10 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

  1.  Warunki realizacji zadania:
  1. zadanie będzie obejmować dystrybucję żywności w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebujących (FEAD) z przeznaczeniem średniomiesięcznie dla około 3.000 osób żyjących w niedostatku na terenie Grudziądza;
  2. osoby uprawnione do odbioru żywności w ramach zadania zostaną wskazane zleceniobiorcy przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
  3. zleceniobiorca będzie zobowiązany do informowania zleceniodawcy o terminach i miejscu wydawania żywności, niezwłocznie po otrzymaniu informacji z Banku Żywności w Grudziądzu o jej dostępności;
  4. w przypadku, gdy żywność nie zostanie odebrana przez osobę uprawnioną w wyznaczonym terminie, zleceniobiorca będzie zobowiązany do wyznaczenia dodatkowego terminu odbioru;
  5. za dostarczenie żywności do zleceniobiorcy odpowiedzialny będzie Bank Żywności w Grudziądzu;
  6. zleceniobiorca będzie zobowiązany do przestrzegania zasad określonych w dokumencie „Postępowanie w czasie epidemii COVID-19”, stanowiącym załącznik nr 14 do Wytycznych Podprogramu 2021, zamieszczonych na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej https://www.gov.pl/web/rodzina/podprogram-2021;
  7. pierwsza transza dotacji w wysokości 10.000,00 zł będzie przeznaczona na dystrybucję żywności w ramach Podprogramu 2021, którego realizację przewiduje się do 30 czerwca 2022 r.;
  8. druga transza dotacji w wysokości 10.000,00 zł będzie uzależniona od uruchomienia Podprogramu 2022 lub przedłużenia Podprogramu 2021, wysokość drugiej transzy będzie przyznana proporcjonalnie do terminu realizacji zadania;
  9. zleceniobiorca będzie zobowiązany zapewnić zasoby kadrowe i rzeczowe niezbędne do realizacji zadania;
  10. zleceniobiorca będzie zobowiązany zapewnić w ramach zadania pomieszczenia niezbędne do przechowywania i dystrybucji żywności;
  11. przewidywana kalkulacja kosztów realizacji zadania powinna zostać dokonana z wyodrębnieniem poszczególnych miesięcy w okresach:
  1. od stycznia do czerwca 2022 r. – dla pierwszej transzy,
  2. od lipca do grudnia 2022 r. – dla drugiej transzy.
  1. Nie dopuszcza się pobierania świadczeń pieniężnych od odbiorców zadania.
  2. Zleceniobiorca zgodnie z zapisami art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) przy realizacji zadania będzie zobowiązany do spełnienia określonych w treści umowy warunków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie zleconego zadania, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ustawy.
 

 

  1. Wydatki dotyczące realizacji zadania uznaje się za kwalifikowalne, jeżeli:
  1. są niezbędne dla realizacji zadania;
  2. są racjonalne i efektywne;
  3. zostały faktycznie poniesione w okresie wskazanym w umowie;
  4. zostały udokumentowane;
  5. zostały przewidziane w kalkulacji kosztów.
  1.  W kosztach realizacji zadania nie uwzględnia się wydatków niezwiązanych bezpośrednio z realizacją zadania (koszty niekwalifikowalne), w szczególności wydatków na:
  1. podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli zleceniobiorca ma możliwość odliczenia w oparciu o ustawę z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685 z późn.zm.);
  2. finansowanie kosztów działalności gospodarczej;
  3. amortyzację;
  4. leasing;
  5. odsetki z tytułu niezapłaconych w terminie zobowiązań;
  6. kary i grzywny;
  7. zakup napojów alkoholowych i tytoniowych.
  1. Wkład własny niefinansowy zleceniobiorcy w realizacji zadania mogą stanowić:
  1. wkład osobowy – świadczenia wolontariuszy lub praca społeczna członków organizacji;
  2. wkład rzeczowy – przedmioty służące realizacji zadania.
  1. W przypadku wkładu własnego osobowego w realizacji zadania przyjmuje się aktualne stawki rynkowe, z zastrzeżeniem, że stawka godzinowa nie może być niższa niż 19,70 zł i nie wyższa niż 100,00 zł.
  2. W przypadku wkładu własnego rzeczowego w realizacji zadania uwzględnia się wyłącznie wkład w takim zakresie, w jakim jest on wykorzystywany do realizacji zadania i przyjmuje się aktualne ceny rynkowe.
  3. W trakcie realizacji zadania mogą być dokonywane, bez konieczności aneksowania umowy:
  1. przesunięcia w zakresie poszczególnych pozycji kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości nie przekraczającej 20 % danego kosztu;
  2. zmiany w zakresie poszczególnych działań i terminu ich realizacji, o ile nie zmieniają istoty zadania i nie naruszają terminu realizacji zadania określonego w umowie;
  3. zmiana numeru rachunku bankowego zleceniobiorcy.
  1. W uzasadnionych przypadkach zleceniobiorca może wystąpić w trakcie realizacji zadania o aneksowanie umowy, w szczególności w zakresie:
  1. przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości przekraczającej 20 % danego kosztu;
 

 

  1. utworzenia nowej pozycji kosztów w kalkulacji kosztów realizacji zadania;
  2. istotnych zmian w zakresie poszczególnych działań, w tym wprowadzenia nowych działań i/lub rezygnacji z zaplanowanych działań,

pod warunkiem, że zmiany te nie wpływają na warunki realizacji zadania i kryteria oceny oferty określone w ogłoszeniu o konkursie.

  1. Zleceniobiorca, w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji zadania, składa w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sprawozdanie końcowe z wykonania zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem sprawozdania określonym w załączniku nr 5 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia
    24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057).
  2. Zleceniobiorca załącza do sprawozdania w formie elektronicznej zestawienie dokumentów księgowych (faktur, rachunków, list płac itp.) dotyczących realizacji zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do umowy.
  3. Zadanie uznaje się za zrealizowane, jeżeli zleceniobiorca zrealizuje działania określone w ofercie, a rezultat wskazany w§ 5 ust. 2 pkt 2 zostanie osiągnięty na poziomie nie niższym niż 80%.
  4. W przypadku, gdy założony rezultat zostanie osiągnięty na poziomie równym lub wyższym niż 50 % i niższym niż 80 %, zleceniobiorca:
  1. będzie zobowiązany do wyjaśnienia przyczyn nieosiągnięcia rezultatu;
  2. może być zobowiązany do zwrotu dotacji proporcjonalnie do stopnia realizacji zadania publicznego.
  1. W przypadku, gdy założony rezultat zostanie osiągnięty na poziomie niższym niż 50 %, zleceniobiorca będzie zobowiązany do zwrotu całości dotacji.
  2. Przy ocenie stopnia realizacji zadania, zleceniodawca weźmie pod uwagę w szczególności:
    1. czy nieosiągnięcie rezultatu nastąpiło z winy zleceniobiorcy czy z przyczyn obiektywnych;
    2. czy nieosiągnięcie rezultatu ma wpływ na koszty jednostkowe zadania;
    3. czy nieosiągnięcie rezultatu spowodowało niezrealizowanie celu zadania.
  3. Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie zawartej pomiędzy zleceniodawcą (gminą-miasto Grudziądz) a zleceniobiorcą, sporządzonej zgodnie z ramowym wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
  4. Umowę uznaje się za wykonaną z dniem zaakceptowania sprawozdania końcowego przez zleceniodawcę.
 

 

Rozdział 4
Termin składania ofert

§ 5. 1. Oferent składa ofertę w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sporządzoną zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.

2. Oferent jest zobowiązany zawrzeć w ofercie:

1) w części III pkt 5 – analizę ryzyka, odnoszącą się do możliwych do wystąpienia problemów podczas realizacji zadania oraz określić sposoby mające na celu przeciwdziałanie ich wystąpieniu;

  1. w części III pkt 6 – informacje dotyczące rezultatu realizacji zadania i sposobu monitorowania:

Lp.

Nazwa rezultatu

Planowany poziom osiągnięcia rezultatu (wartość docelowa)

Sposób monitorowania rezultatu/źródło informacji
o osiągnięciu wskaźnika

1.

Liczba osób korzystających z pomocy żywnościowej w ramach FEAD

   2.600 osób* średniomiesięcznie

Miesięczny raport sporządzony przez zleceniobiorcę dotyczący liczby osób korzystających z pomocy żywnościowej

* w przypadku, gdy w konkursie zostanie wyłoniony więcej niż jeden zleceniobiorca wartość docelowa rezultatu będzie ustalona proporcjonalnie do wysokości otrzymanej dotacji

  1. w części IV pkt 2 – sposób wyceny wkładu osobowego i/lub rzeczowego, jeżeli oferent planuje jego wniesienie w ramach realizacji zadania;
  2. w części VI – opis sposobu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności:
  1. architektonicznej,
  2. cyfrowej,
  3. informacyjno-komunikacyjnej.
  1. Oferent składa ofertę poprzez generator ofert, udostępniony na stronie internetowej www.witkac.pl w terminie do dnia 31 grudnia 2021 r. do godz. 23:59:59.
  2. Oferent załącza w formie elektronicznej załączniki do oferty:
    1. skan statutu lub w przypadku stowarzyszeń zwykłych – regulaminu działalności;
    2. w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego – skan aktualnego zaświadczenia lub wypisu z właściwego rejestru lub ewidencji, niezależnie od tego kiedy został wydany (obowiązek nie dotyczy podmiotów wpisanych do rejestrów lub ewidencji prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza);
    3. w przypadku, gdy ofertę podpisują inne osoby, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.
 

 

  1. Oferent, po złożeniu oferty, pobiera z generatora ofert wydruk potwierdzenia złożenia oferty, zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty. Wydruk podpisuje osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem.
  2. Oferent, po odblokowaniu przez pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu dostępu w generatorze ofert, załącza w formie elektronicznej do złożonej oferty skan wydruku, o którym mowa w ust. 5, w terminie do 3 dni roboczych od dnia odblokowania oferty.
  3. Za datę złożenia oferty uważa się datę złożenia oferty w generatorze ofert.
  4. Przed złożeniem oferty dodatkowych informacji i wyjaśnień oferentom udzielają:
    1. w sprawach merytorycznych dotyczących konkursu – pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu pod numerami telefonów 56 69 68 750 i 56 69 68 767 (w dni powszednie w godzinach od 7:30 do 15:30) oraz drogą elektroniczną pod adresami e-mail a.siuda@mopr.grudziadz.pl i d.brzezinska@mopr.grudziadz.pl;
    2. w sprawach technicznych związanych z obsługą generatora ofert – pracownicy firmy Witkac.pl drogą elektroniczną pod adresem e-mail bok@witkac.pl.

Rozdział 5
Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert

§ 6. 1. Oferta spełnia wymogi formalne, jeżeli:

  1. została złożona poprzez generator ofert;
  2. została złożona w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 3;
  3. została złożona przez oferenta uprawnionego do jej złożenia, prowadzącego działalność statutową w zakresie objętym konkursem;
  4. jest zgodna z warunkami ogłoszenia o konkursie, w szczególności dotyczącymi celu i terminu realizacji zadania publicznego;
  5. została wypełniona w sposób kompletny, nie zawiera istotnych błędów i ma prawidłowo wypełnione wszystkie oświadczenia;
  6. zawiera załączniki w formie elektronicznej, określone w § 5 ust. 4;
  7. zawiera skan wydruku potwierdzenia złożenia oferty, zawierającego sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty i podpisanego przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem.
  1. Oferent ma możliwość jednokrotnego uzupełnienia oferty zawierającej uchybienia wskazane w ust. 1 pkt 5 – 7, w zakresie i terminie wskazanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
  2. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym również nieuzupełnione we wskazanym zakresie lub terminie, nie podlegają ocenie merytorycznej.
  3. Oceny merytorycznej ofert dokona komisja konkursowa, powołana przez Prezydenta
    Grudziądza.
 

 

  1. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
  2. Komisja konkursowa zarekomenduje Prezydentowi Grudziądza do przyznania dotacji nie więcej niż dwie oferty, które uzyskały najwyższą liczbę punktów, jednakże nie mniej niż 75 punktów.
  3. Prezydent Grudziądza, w formie zarządzenia, podejmie decyzję w sprawie wyboru ofert i wysokości przyznanych dotacji.
  4. Zarządzenie w sprawie ogłoszenia wyników konkursu lub unieważnienia konkursu zostanie zamieszczone w terminie do dnia 10 stycznia 2022 r. w następujących miejscach:

Kryteria oceny oferty

Maksymalna liczba punktów

I

Możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta

10

II

Kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, w szczególności:

10

1

Racjonalność i niezbędność przedstawionych kosztów z perspektywy założonych działań

5

2

Przejrzysta konstrukcja kosztorysu

5

III

Proponowana jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizował zadanie

10

IV

Udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego

10

V

Wkład rzeczowy i osobowy oferenta, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków:

10

1

Wkład rzeczowy, w szczególności dysponowanie odpowiednimi zasobami materialnymi adekwatnymi do realizacji zadania

5

2

Wkład osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków

5

VI

Ocena realizacji zadań publicznych zleconych przez podmiot publiczny w trzech ostatnich latach (2018-2020), w tym rzetelność, terminowość i sposób rozliczania otrzymanych na ten cel środków (możliwość wyboru jednej odpowiedzi):

15

1

Oferent nieprawidłowo realizował zlecone zadania

0

2

Oferent dotychczas nie realizował zleconych zadań

5

3

Oferent prawidłowo realizował zlecone zadania

15

VII

Oferent posiada minimum roczne doświadczenie w zakresie:

20

1

Bezpośredniej dystrybucji żywności w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebujących (FEAD) dla osób żyjących w niedostatku

15

2

Prowadzenia działań o charakterze włączenia społecznego oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami realizującymi takie działania

5

Razem

85 pkt

  1. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu www.mopr.bip.gov.pl;
  2. na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl;
  3. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu oraz Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
  1. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poinformuje oferentów, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez generator ofert, o sposobie rozpatrzenia złożonych ofert i wysokości przyznanych dotacji.

Rozdział 6
Zadania publiczne zrealizowane w roku poprzednim i w roku ogłoszenia konkursu

§ 7. W latach 2020-2021 Prezydent Grudziądza zlecił zadanie publiczne dotyczące dystrybucji żywności dla osób żyjących w niedostatku w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym (FEAD), przekazując organizacjom pozarządowym i innym podmiotom dotacje w łącznej wysokości 11.668,00 zł w 2020 roku i  11.112,00 zł w 2021 roku, zgodnie z zestawieniem:

Lp.

Nazwa organizacji

Kwota dotacji w 2020 roku

Kwota dotacji w 2021 roku

1

Caritas Diecezji Toruńskiej – Grudziądzkie Centrum Caritas im. Błogosławionej Juty

5.834,00

5.556,00

2

Koło Grudziądzkie Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta w Grudziądzu

5.834,00

5.556,00

Razem

11.668,00

11.112,00

Rozdział 7
Przepisy końcowe

§ 8.1. Zapraszam organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, do wskazywania osób do udziału w pracach komisji konkursowej.

2. W pracach komisji konkursowej nie mogą uczestniczyć osoby wskazane przez organizacje pozarządowe i podmioty biorące udział w konkursie.

3. Członkowie komisji konkursowej wykonują swoje obowiązki społecznie w godzinach pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

4. Pisemne zgłoszenia, sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia Nr 632/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 grudnia 2021 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym w terminie do dnia 23 grudnia 2021 r. należy:

  1. wrzucić do urny usytuowanej w wejściu do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 (do godz. 15:30) albo
  2. przesłać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres ngo@um.grudziadz.pl.

§ 9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy:

  1. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  2. ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań;
  4. Uchwały Nr LIII/439/21 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 17 listopada 2021 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2022 roku;
  5. Zarządzenia Nr 632/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 grudnia 2021 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym.

§ 10. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorom Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Milena Kubik 14-12-2021 11:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-12-2021
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 10-01-2022 12:42