herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 626/21 w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej

ZARZĄDZENIE NR 626/21

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia  30 listopada 2021 r.

 

w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
 

     Na podstawie art. 268 a Kodeksu postepowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn.zm.) oraz § 81 i § 82 Zarządzenia Nr 567/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 4 listopada 2021 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu  zarządzam, co następuje:

 

     § 1. Upoważniam Panią Dorotę POKORĘ – zastępcę kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych oraz podejmowania czynności i podpisywania pism w zakresie spraw dotyczących właściwości Referatu Spraw Obywatelskich w Urzędzie Stanu Cywilnego w Grudziądzu.

     § 2. Upoważnienie udzielone jest na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia albo rozwiązania stosunku pracy.

     § 3. Traci moc Zarządzenie Nr 233/2019 Prezydenta Grudziądza z dnia 18 czerwca 2019 r.

     § 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

     § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 31-12-2021 08:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-11-2021
Ostatnia aktualizacja: - 31-12-2021 08:36