ZARZĄDZENIE NR 626/21
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 30 listopada 2021 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 268 a Kodeksu postepowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn.zm.) oraz § 81 i § 82 Zarządzenia Nr 567/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 4 listopada 2021 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią Dorotę POKORĘ – zastępcę kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych oraz podejmowania czynności i podpisywania pism w zakresie spraw dotyczących właściwości Referatu Spraw Obywatelskich w Urzędzie Stanu Cywilnego w Grudziądzu.
§ 2. Upoważnienie udzielone jest na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia albo rozwiązania stosunku pracy.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 233/2019 Prezydenta Grudziądza z dnia 18 czerwca 2019 r.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 31-12-2021 08:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-11-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 31-12-2021 08:36 |