ZARZĄDZENIE NR 16/22
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 4 stycznia 2022r.
w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania rozstrzygnięć
w sprawach świadczenia dobry start
Na podstawie § 34 i § 36 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z 2021 r. poz. 1092) w związku z § 8 ust. 1 - 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1061 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam do prowadzenia postępowań w sprawach świadczenia dobry start, do wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji administracyjnych niżej wymienione osoby:
1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Pana Dariusza Nowickiego – Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Sylwię Noculak – Starszego Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
5) Panią Ewelinę Czerwińską – Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 381/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 sierpnia 2021 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania rozstrzygnięć w sprawach świadczenia dobry start.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 10-01-2022 13:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-01-2022 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 31-01-2022 09:54 |