ZARZĄDZENIE NR 43/22
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 17 stycznia 2022 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
Na podstawie art. 42 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 191/14 Prezydenta Grudziądza z dnia 27 maja 2014 r. w sprawie Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego wprowadza się następujące zmiany:
1) po rozdziale 9 dodaje się rozdział 9a w brzmieniu:
„Rozdział 9a
Wyposażanie pracowników w odzież służbową
§ 70a. 1. Pracodawca może wyposażyć w odzież służbową, która pozostaje własnością pracodawcy, pracowników Urzędu zatrudnionych w:
a) Biurze Obsługi Interesantów przy ul. Ratuszowej 1, ul. Mickiewicza 28/30 oraz w CH Alfa ul. Chełmińska 4,
b) punktach sprzedaży biletów komunikacji miejskiej przy ul. Legionów 71B i CH Alfa ul. Chełmińska 4,
c) kasach Urzędu przy ul. Ratuszowej 1 i ul. Mickiewicza 28/30.
2. Przydzieloną odzież służbową pracownik obowiązany jest używać wyłącznie w celu świadczenia pracy lub wykonywania określonych czynności wynikających z jego zakresu obowiązków.
3. Pracownik obowiązany jest utrzymać przydzieloną odzież służbową w należytym stanie oraz wzorowej czystości.
4. Za pranie i czyszczenie przydzielonej odzieży służbowej pracownikowi, na jego wniosek, przysługuje ekwiwalent pieniężny.
5. Ekwiwalent, o którym mowa w ust. 4, stanowi przychód pracownika.
6. Wysokość ekwiwalentu wynosi 100 zł brutto na dany rok kalendarzowy.
7. Wypłata ekwiwalentu odbywa się przelewem na konto osobiste raz w danym roku kalendarzowym.
8. Ekwiwalent pomniejsza się w przypadku nieobecności dłużej jak 1 miesiąc kalendarzowy z wyłączeniem okresów urlopów wypoczynkowych.
9. Osoby z którymi umowy o pracę rozwiązane zostaną w ciągu danego roku kalendarzowego otrzymują, proporcjonalnie w zależności od czasu trwania umowy, ekwiwalent niezwłocznie po rozwiązaniu umowy.
10. W razie utraty lub zniszczenia odzieży służbowej, pracodawca zobowiązany jest do wydania pracownikowi nowej odzieży po sporządzeniu protokołu utraty lub zniszczenia.
11. Okres używalności odzieży służbowej określony jest w tabeli norm przydziału pracownikom odzieży służbowej, stanowiącej załącznik Nr 2a do niniejszego zarządzenia i liczony jest od dnia wydania odzieży służbowej pracownikowi, potwierdzonego przy odbiorze w kartotece datą i podpisem pracownika.
12. Pracownikowi zatrudnionemu w niepełnym wymiarze czasu pracy wydłuża się proporcjonalnie okres używalności odzieży.
13. Po upływie terminu określonego w tabeli norm przydziału pracownikom odzieży służbowej, stanowiącej załącznik Nr 2a do niniejszego zarządzenia, pracownik może zatrzymać przydzieloną mu odzież.”
2) po załączniku nr 2 dodaje się załącznik nr 2a stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2022 r. po uprzednim podaniu jego postanowień do wiadomości pracowników poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń na okres 2 tygodni przed wejściem w życie.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 31-01-2022 12:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 17-01-2022 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 31-01-2022 12:51 |