herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 363/22 w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania i wdrożenia Grudziądzkiej Karty Miejskiej

ZARZĄDZENIE NR 363/22

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 15 czerwca 2022 r.

 

w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania i wdrożenia Grudziądzkiej Karty Miejskiej

 

   Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.  z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

  § 1. Powołuję Zespół ds. opracowania i wdrożenia Grudziądzkiej Karty Miejskiej (zwanego dalej Zespołem) w następującym składzie:

  1. Jacek Nalaskowski Pełnomocnik Prezydenta ds. Karty Miejskiej – Przewodniczący Zespołu;
  2. Andrzej Cherek  Sekretarz Miasta – Koordynator Zespołu;
  3. Kinga Łaszewska Kierownik Biura Współpracy z Mieszkańcami i Marketingu – Członek Zespołu;
  4. Pan Piotr Rudzik Kierownik Sekcji Strefy Płatnego Parkowania Zarząd Dróg Miejskich – Członek Zespołu;
  5. Dariusz Łuszaj inspektor Biuro Informatyki – Członek Zespołu;
  6. Jolanta Bierzyńska inspektor Wydział Komunikacji Miejskiej – Członek Zespołu;
  7. Przemysław Wierzchowski  inspektor Wydział Kultury i Sportu – Członek Zespołu;
  8. Joanna Lewandowska podinspektor Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych – Członek
    Zespołu.

 

§ 2. Do zadań członków Zespołu należy w szczególności:

  1. określenie funkcjonalności Grudziądzkiej Karty Miejskiej oraz form rozliczeń płatności dla użytkowników kart, m. in. określenie usług objętych systemem (np. opłaty za przejazdy komunikacją miejską, korzystanie z miejsc parkingowych, oferty placówek kultury i obiektów sportowych);
  2. określenie kategorii podmiotów oraz zakresu współpracy w ramach Grudziądzkiej Karty Miejskiej z podmiotami funkcjonującymi na terenie miasta;
  3. określenie rozwiązań technicznych, parametrów urządzeń obsługujących/stanowiących elementy systemu oraz weryfikacja możliwości zintegrowania z istniejącymi systemami oraz urządzeniami (np. parkometry);
  4. współpraca z doradcami technicznymi w opracowaniu szczegółowych zasad włączenia poszczególnych modułów do systemu Grudziądzkiej Karty Miejskiej;
  5. ustalenie systemu obsługi i dystrybucji kart miejskich;
  6. opracowanie regulaminu korzystania z Grudziądzkiej Karty Miejskiej;
  7. opracowanie projektów aktów prawnych z uwzględnieniem ulg i rabatów;
  8. nadzór nad realizacją i wdrożeniem Systemu Grudziądzkiej Karty Miejskiej.

§ 3. Zespół będzie działał do dnia wdrożenia Grudziądzkiej Karty Miejskiej.

 
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Walczak 06-07-2022 10:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Walczak 15-06-2022
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 08-07-2022 06:33