ZARZĄDZENIE NR 2/2013
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 3 stycznia 2013 r.
w sprawie wprowadzenia i stosowania Strategii Promocji Miasta na lata 2012-2017 oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Marki Grudziądz
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 17 i 18 oraz art. 33 ust. 3, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.Ilekroć w zarządzeniu jest mowa o:
1) gminie – rozumie się przez to gminę – miasto Grudziądz,
2) prezydencie – rozumie się przez to Prezydenta Grudziądza,
3) urzędzie – rozumie się przez to Urząd Miejski w Grudziądzu,
4) strategii – rozumie się przez to Strategię Promocji Miasta na lata 2012-2017, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia,
5) Brand Manual – rozumie się przez to dokument określający zasady używania systemu identyfikacji wizualnej marki Grudziądz, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia
6) systemie – rozumie się przez to System Identyfikacji Wizualnej Marki Grudziądza
§ 2. Wprowadzam jako obowiązujące do stosowania w Urzędzie oraz przez podległe jednostki organizacyjne zasady wdrażania i użytkowania systemu wskazane w Strategii, oraz w dokumencie pn. Brand Manual.
§ 3.1. System identyfikacji wizualnej marki Grudziądza stanowi własność gminy.
2.Na system składają się wzory i opisy, umożliwiające utrzymanie spójnego sposobu posługiwania się marką.
3.Wydział Kultury, Sportu i Promocji przekaże do dnia 10 stycznia 2013 r. wszystkim komórkom organizacyjnym Urzędu Miejskiego wersje elektroniczne obowiązujących wzorów.
4.System wykorzystywany będzie głównie w celu oznaczenia wszelkich wydarzeń promocyjnych i wydawnictw zgodnych z założeniami marki określonymi w Strategii.
5. Szczegółowe zasady używania systemu przez podmioty zewnętrzne ustalone zostaną odrębnymi przepisami prawa lokalnego.
§ 4.1. Powołuję Strażnika Marki w osobie Naczelnika Wydziału Kultury, Sportu i Promocji.
2. Zadaniem Strażnika Marki jest nadzór nad wdrażaniem i realizacją Strategii i Systemu Identyfikacji Wizualnej Marki Grudziądza poprzez inicjowanie, prowadzenie i weryfikowanie bieżących działań markowych oraz planowanie strategiczne.
§ 5. Wydziały i Biura Urzędu oraz podległe im jednostki organizacyjne najpóźniej do dnia 31 marca 2013 r. wdrożą zasady Systemu Identyfikacji Wizualnej Marki Grudziądz.
§ 6. Zobowiązuje Wydziały i Biura Urzędu oraz podległe im jednostki organizacyjne, do przedstawienia Strażnikowi Marki drogą elektroniczną:
1) umów, których zapisy dotyczą promocji miasta lub organizacji imprez, w celu konsultacji zgodności ich oddziaływania ze Strategią;
2) wszelkich realizacji graficznych przeznaczonych do komunikacji zewnętrznej nie ujętych w przekazanych wzorach;
3) wszystkich realizacji graficznych będących elementami działań promocyjnych i reklamowych (np. broszury, foldery, reklamy prasowe, reklamy outdoor, reklamy audiowizualne, plansze sponsorskie, gratulacje, podziękowania) wykorzystujących System Identyfikacji Wizualnej Marki Grudziądza, w celu konsultacji ich zgodności ze Strategią i dokumentem Brand Manual.
§ 7. Do oficjalnej korespondencji urzędowej ustala się do stosowania druki akcydensowe, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zarządzenia.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 31 marca 2013 r.
§ 9. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikom Wydziałów, Kierownikom Biur oraz szefom podległych jednostek organizacyjnych.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Tadych | 10-01-2013 13:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 03-01-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 25-04-2013 15:07 |