herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 346/20 w sprawie powołania Koordynatora oraz Zespołu do spraw dostępności

ZARZĄDZENIE NR 346/20

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 30 września 2020 r.

 

w sprawie powołania Koordynatora oraz Zespołu do spraw dostępności

 

Na podstawie art. 30 ust.1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Wyznacza się Panią Beatę Dąbrowską Inspektora w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zwanego dalej „Urzędem” do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw dostępności, zwanej dalej „Koordynatorem”.

  1. Do obowiązków Koordynatora należy w szczególności:
  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działań na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie;
  3. monitorowanie działalności Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  4. współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania działań na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w podmiotach;
  5. sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz publikacja raportu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu;
  6. przygotowywanie sprawozdań dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie działań Urzędu.

§ 2. 1. Powołuje się Zespół do spraw dostępności, zwany dalej „Zespołem”, w następującym składzie:

  1. Pan Szymon Gurbin – Wiceprezydent Grudziądza – Przewodniczący Zespołu;
  2. Pan Tomasz Kopczyński – Inspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym;
  3. Pani Marlena Kotlewska - Cegłowska – Kierownik Referatu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi w Wydziale Komunikacji Społecznej;
  4. Pani Magdalena Jaworska - Nizioł – Inspektor w Wydziale Edukacji;
  5. Pani Dagmara Rozmarynowicz – Przewodnicząca Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Grudziądzu;
  6. Pan Grzegorz Cyrankowski –  Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych;
  7. Pani Adrianna Klimkiewicz – Inspektor w Wydziale Kultury i Sportu;
  8. Pan Krystian Smacki – Referent w Wydziale Komunikacji Miejskiej;
  9. Pan Wojciech Stodolski – Inspektor w Biurze Informatyki;
  10. Pan Dariusz Kuczyński – Kierownik Działu Utrzymania i Obsługi Pasa Drogowego w Zarządzie Dróg Miejskich;
  11. Pani Anna Laskowska – Doradca zawodowy w Powiatowym Urzędzie Pracy.

2. Do zadań Zespołu należy współpraca z Koordynatorem w zakresie realizacji zadań określonych w § 1 ust. 2 niniejszego zarządzenia.

§ 3. Zobowiązuje się:

  1. pracowników Urzędu do udzielania niezbędnej pomocy i wsparcia Koordynatorowi i Zespołowi w zakresie realizowanych zadań;
  2. dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych do wdrażania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) i ścisłej współpracy w tym zakresie z Koordynatorem i Zespołem.

§ 4.  Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Dąbrowska 30-09-2020 13:50
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-09-2020
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 12-10-2020 11:24