herb BIP - Urząd Miejski w Grudziądzu

www.grudziadz.pl

Obwieszczenie Prezydenta Grudziądza w sprawie wszczęcia postępowania oraz zawiadomienie o oględzinach w sprawie usunięcia drzew przy ul. Śniadeckich 14 (dz. nr 20/17, obr 106) w Grudziądzu

Grudziądz, dnia 20-02-2019

GK-II.6131.27.2019

Obwieszczenie Prezydenta Grudziądza

w sprawie wszczęcia postępowania oraz zawiadomienia o oględzinach dotyczącego wydania zezwolenia na usunięcie drzew.

Na podstawie art. 10, 49 i 79 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.) w związku z art. 83 a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. – o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r., poz. 1614 z późn. zm.) Prezydent Grudziądza informuje, że w dniu 20 lutego 2019 r. na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej w Grudziądzu z/s przy ul. Moniuszki 13, 86 – 300 Grudziądz zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z działki nr 20/17, obręb 106, położonej przy ul. Śniadeckich 14 w Grudziądzu.

Ustala się termin oględzin wnioskowanego drzewa na dzień 7 marca 2019 r. na godzinę 10.45 przy ul. Śniadeckich 14 w Grudziądzu.

Informacja o ww. wniosku została umieszczona w prowadzonym przez Prezydenta Grudziądza publicznie dostępnym wykazie danych: www.bip.grudziadz.pl/ochrona środowiska/ pozwoleniaidecyzje/.

Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia- obwieszczenia.

Zgodnie z art. 10 § 1 ww. ustawy, strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz przed wydaniem decyzji mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

W związku z powyższym informuję o prawie do zapoznania się z aktami sprawy oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszania żądań, w terminie 3 dni od dnia oględzin.

Akta sprawy znajdują się i są dostępne do wglądu w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 32-36, pokój nr 11, tel. 56 45 10 260.

Publiczne ogłoszenie nastąpiło dnia 20 lutego 2019 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Schulz 20-02-2019 12:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-02-2019
Ostatnia aktualizacja: - 20-02-2019 12:10