herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

Biuro Prezydenta

Telefon +48 564510201

Kierownik: Izabela Aranowska-Wtorek

Izabela Aranowska-Wtorek

Do właściwości Biura należy w szczególności:

  1. zapewnienie obsługi organizacyjnej pracy Prezydenta i Wiceprezydentów;
  2. koordynowanie współpracy Prezydenta z organami administracji rządowej, samorządowej różnych szczebli, parlamentarzystami i innymi podmiotami, a w szczególności:
    1. organizowanie obsługi kontaktów Prezydenta z przedstawicielami administracji rządowej, organami samorządu terytorialnego, przedstawicielami organizacji gospodarczych i zawodowych, klubami radnych Rady,
    2. nadawanie biegu składanym do Prezydenta przez parlamentarzystów, organizacje gospodarcze i zawodowe oraz kluby radnych Rady inicjatywom, propozycjom i wnioskom,
    3. obsługa organizacyjna wizyt, spotkań i uroczystości z udziałem Prezydenta, stosowanie protokołu dyplomatycznego oraz współorganizacja kontaktów władz miasta z miastami partnerskimi;
  3. prowadzenie sekretariatów Prezydenta i Wiceprezydentów, a w szczególności:
    1. prowadzenie terminarzy spotkań Prezydenta i Wiceprezydentów,
    2. prowadzenie oficjalnej i okolicznościowej korespondencji oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi,
    3. prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta,
    4. prowadzenie baz danych instytucji i osób współpracujących;
  4. w zakresie organizowania kontaktów Prezydenta z mieszkańcami:
    1. przygotowywanie i organizacja spotkań Prezydenta z mieszkańcami Grudziądza,
    2. inspirowanie cyklicznych spotkań Prezydenta ze środowiskami zawodowymi miasta,
    3. inspirowanie i przygotowywanie spotkań Prezydenta z młodzieżą;
  5. w zakresie obsługi Kolegiów Prezydenta:
    1. zbieranie od komórek organizacyjnych materiałów na posiedzenia Kolegium,
    2. opracowywanie porządku obrad Kolegium,
    3. protokołowanie posiedzeń Kolegium, archiwizowanie protokołów,
    4. przygotowywanie rejestru podjętych decyzji oraz poleceń wydanych podczas posiedzenia Kolegium i ich dystrybucja do właściwych komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych;
  6. współprowadzenie ewidencji przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Prezydenta i Wiceprezydentów oraz wykonywanie innych niezbędnych zadań i czynności w tym zakresie.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 25-06-2019 16:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-06-2019
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 20-02-2023 12:55