ZARZĄDZENIE NR 141/20
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 22 kwietnia 2020 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 268a Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.) oraz § 77 Zarządzenia Nr 34/20 Prezydenta Grudziądza z dnia
31 stycznia 2020 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią Renatę NOWICKĄ – inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych oraz podejmowania czynności
i podpisywania pism w zakresie spraw dotyczących właściwości Referatu Ewidencji Ludności w czasie nieobecności Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.
§ 2. Upoważnienie udziela się na czas nieokreślony, wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia albo rozwiązania umowy o pracę.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 12-05-2020 09:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 22-04-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 09-10-2020 11:14 |