herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 120/22 w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej

ZARZĄDZENIE NR   120/2022

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 18 lutego 2022 r.

 

 

w sprawie upoważnienia  do   załatwiania indywidualnych spraw

z zakresu administracji publicznej
 

 

         Na podstawie 268a Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn.zm.) oraz § 80 pkt 4  Zarządzenia Nr 567/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 4 listopada 2021 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu z późn. zm. zarządzam, co następuje:

 

 

    § 1. Upoważniam Pana Adama JAGŁĘ – kierownika Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego  Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych oraz podejmowania czynności i podpisywania pism w zakresie spraw dotyczących właściwości Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego w czasie nieobecności Dyrektora Wydziału.

 

    §  2. Upoważnienie udzielone jest na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia albo rozwiązania umowy o pracę.

 

    §  3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

 

    §  4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Kamińska 23-02-2022 14:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 18-02-2022
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 14-03-2022 11:09