ZARZĄDZENIE NR 120/2022
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 18 lutego 2022 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw
z zakresu administracji publicznej
Na podstawie 268a Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn.zm.) oraz § 80 pkt 4 Zarządzenia Nr 567/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 4 listopada 2021 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu z późn. zm. zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Pana Adama JAGŁĘ – kierownika Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych oraz podejmowania czynności i podpisywania pism w zakresie spraw dotyczących właściwości Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego w czasie nieobecności Dyrektora Wydziału.
§ 2. Upoważnienie udzielone jest na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia albo rozwiązania umowy o pracę.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Kamińska | 23-02-2022 14:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 18-02-2022 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 14-03-2022 11:09 |