ZARZĄDZANIE NR 295/13
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 08 sierpnia 2013 r.
w sprawie oddania w najem w drodze bezprzetargowej pomieszczeń biurowych mieszczących się w budynku biurowym położonym w Grudziądzu przy ulicy Waryńskiego 32-36, oraz sporządzenie wykazu nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz § 6 Uchwały Nr VII/47/94 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 23 listopada 1994 r. w sprawie zasad gospodarowania lokalami użytkowymi w zasobach komunalnych zarządzam, co następuje:
§ 1.1. Przeznaczyć do oddania w najem w drodze bezprzetargowej, pomieszczenia biurowe o łącznej powierzchni 353,81m2, znajdujące się w budynku biurowym, położonym w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36, stanowiącym własność gminy-miasto Grudziądz, na działce geodezyjnej nr 12/34 w obrębie 63, będącej własnością Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym gminy-miasto Grudziądz, zapisanej w księdze wieczystej KW TO1U/00001441/1.
2. Sporządzić wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dorota Kozyrska | 09-08-2013 11:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-08-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 13-08-2013 10:14 |