ZARZĄDZENIE NR 108/17
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 17 marca 2017 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu przyznawania, wydawania i korzystania z Grudziądzkiej Karty Seniora
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) oraz § 7 pkt 2-4 Uchwały Nr XXXIII/4/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 stycznia 2017 r. w sprawie Programu „Grudziądzka Karta Seniora” zarządzam, co następuje:
§ 1. W § 4 Zarządzenia nr 38/17 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie regulaminu przyznawania, wydawania i korzystania z Grudziądzkiej Karty Seniora wprowadza się następujące zmiany:
1) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Wniosek o przyznanie Karty składa się w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 w Biurze Obsługi Interesantów lub Wydziale Spraw Społecznych.”;
2) ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Wraz z wnioskiem o przyznanie Karty okazuje się do wglądu dowód osobisty lub inny dokument (ze zdjęciem) potwierdzający tożsamość Seniora.”;
3) ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Pracownik przyjmujący wniosek potwierdza dane zawarte we wniosku z okazanym dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość.”
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Patrycja Bolibok | 20-03-2017 11:52 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 17-03-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 20-04-2017 07:43 |