herb BIP - Urząd Miejski w Grudziądzu

www.grudziadz.pl

ZARZĄDZENIE NR 280/18 w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych

ZARZĄDZENIE NR 280/18

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 16 sierpnia 2018 r.

 

w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych

 

Na podstawie art. 7 ust. 1a ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2017 r. poz.180 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Upoważniam do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych następujące osoby:

1) Panią Jolantę Zarębską – p.o. Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;

2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;

3) Panią Lucynę Gargol – Kierownika Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;

4) Panią Barbarę Filip – Starszego Inspektora w Dziale Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam p.o. Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.

§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 28/10 Prezydenta Grudziądza z dnia 1 lutego 2010 r. w sprawie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatku mieszkaniowego.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 20 sierpnia 2018 r.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Dąbrowska 20-08-2018 08:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 16-08-2018
Ostatnia aktualizacja: Ligia Bartos 20-09-2018 12:50