herb BIP - Urząd Miejski w Grudziądzu

www.grudziadz.pl

ZARZĄDZENIE NR 293/18 w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i postępowania w sprawach zaliczek alimentacyjnych oraz wydawania decyzji administracyjnych w tych sprawach

ZARZĄDZENIE NR 293/18
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 17 sierpnia 2018 r.

 

w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i postępowania w sprawach zaliczek alimentacyjnych oraz wydawania decyzji administracyjnych w tych sprawach

 

Na podstawie art. 41, 42 i 43 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 554 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Upoważniam do prowadzenia postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i postępowania w sprawach zaliczek alimentacyjnych oraz wydawania decyzji administracyjnych w tych sprawach:

1) Panią Jolantę Zarębską – p.o. Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;

2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;

3) Panią Annę Reetz – Kierownika Samodzielnego Referatu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam p.o. Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.

§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 358/05 Prezydenta Grudziądza z dnia 8 września 2005 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i postępowania w sprawach zaliczek alimentacyjnych oraz wydawania decyzji administracyjnych w tych sprawach.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 20 sierpnia 2018 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Dąbrowska 20-08-2018 09:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 17-08-2018
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 30-08-2018 12:37