ZARZĄDZENIE NR 348/19
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 9 sierpnia 2019 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506) zarządzam, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 225/19 Prezydenta Grudziądza z dnia 13 czerwca 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 11 po ust. 13 dodaje się ust. 14 w brzmieniu:
„14. W Wydziale Komunikacji Społecznej działają:
1) Referat Konsultacji i Współpracy z Mieszkańcami (KOS-I);
2) Referat Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi (KOS-II).”;
2) w § 30 ust.1 w punkcie 33 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się punkty 34 i 35 w brzmieniu:
„34) nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej;
35) prowadzenie spraw wynikających z obowiązku zapewnienia nieodpłatnej pomocy prawnej w mieście.”;
3) w § 34 w ust. 1 w punkcie 12 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się punkt 13 w brzmieniu:
„13) współpraca z Pełnomocnikiem ds. Osób Niepełnosprawnych.”;
4) § 38 otrzymuje brzmienie:
„ § 38. 1. Do właściwości Referatu Konsultacji i Współpracy z Mieszkańcami w Wydziale Komunikacji Społecznej należy w szczególności:
1) organizacja i prowadzenie konsultacji w zakresie budżetu obywatelskiego;
2) obsługa organizacyjno-techniczna budżetu obywatelskiego, w tym:
a) przyjmowanie wniosków,
b) wprowadzanie złożonych wniosków do bazy elektronicznej,
c) weryfikacja formalna złożonych wniosków,
d) przygotowanie i obsługa organizacyjna procedury głosowania,
e) przygotowanie zestawień i analiz dot. złożonych wniosków i wyników głosowania;
3) organizacja i prowadzenie konsultacji z mieszkańcami w ważnych sprawach miasta;
4) prowadzenie spraw związanych z realizacją inicjatyw lokalnych;
5) podejmowanie działań edukacyjnych w zakresie konsultacji społecznych z mieszkańcami;
6) współpraca z Zarządem Dróg Miejskich w zakresie nazewnictwa ulic i placów.
2. Do właściwości Referatu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi w Wydziale Komunikacji Społecznej należy w szczególności:
1) prowadzenie i bieżąca aktualizacja informatora o organizacjach pozarządowych i innych podmiotach prowadzących działalność pożytku publicznego;
2) przeprowadzanie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami aktów normatywnych w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji;
3) opracowywanie i realizacja programów współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji;
4) opracowywanie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym i innym podmiotom;
5) przygotowywanie konkursów ofert na realizację zadań publicznych, w tym propozycji składów komisji konkursowych i obsługa konkursów;
6) koordynacja i bieżące monitorowanie środków finansowych przekazywanych organizacjom pozarządowym i innym podmiotom na realizację zadań publicznych;
7) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty;
8) koordynacja innych form współpracy wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
9) obsługa administracyjno-biurowa Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu.”;
5) załącznik otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 29-08-2019 11:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-08-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 06-09-2019 07:02 |