ZARZĄDZENIE Nr 69/09
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 24 lutego 2009 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Grudziądzu
Na podstawie art. 32 ust. 1 w związku z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) zarządzam , co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 373/05 Prezydenta Grudziądza z dnia 26 września 2005 r. w sprawie powołania Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Grudziądzu, wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 otrzymuje brzmienie:
„Powołuję Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w następującym składzie:
2) § 2 otrzymuje brzmienie:
„Ustalam zastępców dla poszczególnych członków wymienionych w § 1, w osobach:
3) § 3 otrzymuje brzmienie:
„W posiedzeniach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, w charakterze konsultantów, biorą udział przedstawiciele następujących instytucji:
4) W Załączniku Nr 1 § 2 otrzymuje brzmienie:
„Obsługę techniczną i organizacyjną Zespołu zapewnia Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej działający w ramach Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1, zwany dalej „Ośrodkiem”.”
5) W Załączniku Nr 1 § 8 otrzymuje brzmienie:
„Przedkładany do uzgodnienia projekt, pracownik Ośrodka poddaje wstępnej ocenie w zakresie:
§.2..Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dorota Kozyrska | 17-03-2009 10:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-02-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 17-03-2009 12:31 |