ZARZĄDZENIE NR 449/13
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 13 grudnia 2013 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Na podstawie art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2012 r. poz. 1356) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych stanowiącym Załącznik do Zarządzenia Nr 165/13 Prezydenta Grudziądza z dnia 16 maja 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wprowadza się następujące zmiany:
1) § 5 otrzymuje brzmienie:
„§ 5.1. Komisja pracuje na posiedzeniach:
1) całego składu Komisji;
2) zespołów problemowych, w tym m.in.:
a) Zespołu ds. leczenia odwykowego,
b) Zespołu ds. kontroli sprzedaży napojów alkoholowych.
2. Członkowie biorą również udział w:
1) posiedzeniach Zespołu Interdyscyplinarnego;
2) posiedzeniach grup roboczych;
3) pomiarach odległości w celu wydania opinii o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży napojów alkoholowych z uchwałami Rady Miejskiej;
4) innych przedsięwzięciach z zakresu działania Komisji (np. konkursach, festynach, konferencjach)”.
2) w § 6 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Członkowie mogą zgłaszać wnioski o umieszczenie określonej sprawy w porządku obrad”.
3) § 11 otrzymuje brzmienie:
„§ 11.1. Pomiar odległości w celu wydania opinii o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży napojów alkoholowych z uchwałami Rady Miejskiej odbywa się w składzie co najmniej dwuosobowym.
2. Członkowie dokonujący pomiaru odległości sporządzają protokół z przeprowadzonego pomiaru podpisany przez przedstawiciela podmiotu wnioskującego o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych oraz Członków”.
4) po § 11 dodaje się § 12 w brzmieniu:
„§ 12. 1. Zasady wynagradzania Członków określa Miejski Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.
2. Wypłata wynagrodzenia dla Członków następuje na podstawie zestawienia sporządzonego przez Wydział w oparciu o:
1) listy obecności z posiedzeń całego składu Komisji;
2) listy obecności z posiedzeń zespołów problemowych;
3) protokoły z kontroli;
4) listy obecności z posiedzeń Zespołu Interdyscyplinarnego;
5) listy obecności z posiedzeń grupy roboczej;
6) protokoły z pomiarów odległości, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 3;
7) listy obecności z udziału w przedsięwzięciach, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 4”.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Spraw Społecznych.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 17-12-2013 11:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-12-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 02-01-2014 11:39 |