ZARZĄDZENIE NR 36/2024
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 18 stycznia 2024 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw
z zakresu administracji publicznej
Na podstawie 268a Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn.zm.), art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r., poz. 40 z późn.zm.) oraz art. 156 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2023 r., poz. 633 z późn.zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią Maję BANASIK – Dyrektora Wydziału Środowiska Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych oraz podejmowania czynności i podpisywania pism w zakresie realizacji zadań wynikających z mocy ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2023 r., poz. 633 z późn.zm.)
§ 2. Upoważnienie udzielone jest na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia albo rozwiązania umowy o pracę.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Kamińska | 06-02-2024 12:14 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Kamińska | 18-01-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 12-02-2024 13:48 |